Vugge eller lift??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

annec

LuLy skriver:

Personligt synes jeg vuggen er spild af penge Jeg havde ikke vugge til min datter (eller, havde arvet en men brugte den ikke) hun sov bare i liften så jeg kunne have hende tæt på. Hun lå enten på gulvet ved siden af sengen eller på to små klapborde så hun kom op i samme højde som mig
HVIS jeg havde plads til at en vugge kunne stå lige ved siden af mig, så kunne jeg måske overveje det

Jamen det var også det jeg tænkte over..
Hvor lang tid lå hun i liften? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

lycly

annec skriver:

Til hun var 4-5 mdr ca Så kom hun i tremmeseng

Anmeld

18. april 2013

annec

LuLy skriver:

Personligt synes jeg vuggen er spild af penge Jeg havde ikke vugge til min datter (eller, havde arvet en men brugte den ikke) hun sov bare i liften så jeg kunne have hende tæt på. Hun lå enten på gulvet ved siden af sengen eller på to små klapborde så hun kom op i samme højde som mig
HVIS jeg havde plads til at en vugge kunne stå lige ved siden af mig, så kunne jeg måske overveje det

Anmeld

18. april 2013

annec

LuLy skriver:

Til hun var 4-5 mdr ca Så kom hun i tremmeseng

Super, tak for svar :-) tror måske os bare vi nøjes med liften

Anmeld

18. april 2013

Maja_4000

annec skriver:

Ja okay :-) kan du huske hvornår liften blev for lille? :-)

Altså hun kom over i tremmeseng da hun var omkring et halvt år .. Så inden der

Anmeld

18. april 2013

annec

Maja_4000 skriver:

Altså hun kom over i tremmeseng da hun var omkring et halvt år .. Så inden der

Super, tak for svar :-)

Anmeld

18. april 2013

Clisolka

annec skriver:

Hvornår voksede hun ud af liften? :-)

Hun kunne ikke være i den længere da hun var 5 mrd 

Anmeld

18. april 2013

foto på lærred

Jeg havde arvet en lift fra min søster, men den tror jeg aldrig jeg fik brugt en eneste gang. Vi havde en vugge og ellers brugte jeg slee-bee posen. Tror godt, at en lift kan være fin nok (hvis du allerede har sådan en) men jeg kunen godt lide, at hun sov i samme højde som mig ved siden af mig i sengen. Så var det nemt, lige at kunne ligge og kigge på det lille vidunder og meget nemt at tage hende op og amme om natten (som bare føltes som 100 gange hver nat )

Held og lykke med fødsel.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

19. april 2013

annec

foto på lærred skriver:

Jeg havde arvet en lift fra min søster, men den tror jeg aldrig jeg fik brugt en eneste gang. Vi havde en vugge og ellers brugte jeg slee-bee posen. Tror godt, at en lift kan være fin nok (hvis du allerede har sådan en) men jeg kunen godt lide, at hun sov i samme højde som mig ved siden af mig i sengen. Så var det nemt, lige at kunne ligge og kigge på det lille vidunder og meget nemt at tage hende op og amme om natten (som bare føltes som 100 gange hver nat )

Held og lykke med fødsel.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Mange tak skal du have :-)

Anmeld

19. april 2013

simone_jacobsen

Vi bruger en vugge om natten og liften om dagen. Han er kun 3 måneder men måler 71 cm, så liften er nok snart fortid selvom det er den største der fås..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.