Hvem får bedste omsorg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Og hvad så??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Kvalitet af omsorg? Er den uafhængig af antalet af børn?

Det syntes jeg jo ligesom jeg svarede på i mit første indlæg.. NEJ det afhænger ikke af mængden af børn uanset alder men personen der ska yde omsorgen

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det syntes jeg jo ligesom jeg svarede på i mit første indlæg.. NEJ det afhænger ikke af mængden af børn uanset alder men personen der ska yde omsorgen

20 spædbørn pr en plejer

Anmeld

18. april 2013

Valle81

Anonym skriver:

20 spædbørn pr en plejer

Det vil jo aldrig blive aktuelt:0) Men overdrivelse fremmer jo nok forståelsen:0)

Anmeld

18. april 2013

L&V

Anonym skriver:

20 spædbørn pr en plejer

Det ville jo aldrig ske når man snakker dagplejer og vuggestue som jo ligesom er emnet.. Der er en normering der ska holdes og inden for de rammer afhænger det af omsorgsgiver

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

4 børn under 1-1.5 år?

tænkt forsøg

Næste gang I mødes i mødregruppen....lad de andre mødre gå og være alene med de små, (ikke sovende)...

Anmeld

18. april 2013

raca

hvad vil du med den her tråd?

provokere..

eller forholde dig sagligt til emnet..

nej der er ikke en øvre grænse lovgivningsmessigt på hvor mange børn en person på tage sig af..

men phykologer arbejder med et min for at kunne give barnet det optimale stimulering..

og her er 5 børn i dagplejealdren for meget, 4 børn ligger lige på grænsen... dog kommer dette an på aldren.. men hvis børne er 6mdr-1.5 år. burder der kun være 3 børn pr voksen.. mener jeg at huske..

Anmeld

18. april 2013

L&V

Anonym skriver:

tænkt forsøg

Næste gang I mødes i mødregruppen....lad de andre mødre gå og være alene med de små, (ikke sovende)...

Altså nu arbejder jeg i en vuggestue/børnehave så det har jeg tit prøvet og ku sagtens ta de par unger fra mødregruppen. Så been there done that

Anmeld

18. april 2013

raca

Anonym skriver:

tænkt forsøg

jammen det er jo dagplejens opgave.. og pædagogen.. og ja de får omsorg.. hvis det er godt og udannet personale.. hvis personen ikke magter jobbet så er det synd for ungerne...

Anmeld

18. april 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

4 børn under 1-1.5 år?

En på ca 10 måneder, 2 på ca halvandet år og en på 2...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.