Min kæreste glæder sig alligevel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
16 svar
12 synes godt om
17. april 2013

Miss-86

Vi har et vennepar, hvor de har sat billede ind på Facebook af deres pige, hvor hun har en bluse på, der står 'I  Dad' på, så viser jeg min kæreste billedet og spørger om ikke han ser frem til en dag, der sidder et barn og venter på ham - "Jeg glæder mig da Skat" siger han, "Jeg vil jo gerne have børn" siger han bagefter..

Dejligt, at han siger det!
Selvom jeg godt ved han stadig ikke er klar og nok heller ikke er det, når at jeg har fået min sidste HPV-vaccine i næste måned!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

1990h

Miss-86 skriver:

Vi har et vennepar, hvor de har sat billede ind på Facebook af deres pige, hvor hun har en bluse på, der står 'I  Dad' på, så viser jeg min kæreste billedet og spørger om ikke han ser frem til en dag, der sidder et barn og venter på ham - "Jeg glæder mig da Skat" siger han, "Jeg vil jo gerne have børn" siger han bagefter..

Selvom jeg godt ved han stadig ikke er klar og nok heller ikke er det, når at jeg har fået min sidste HPV-vaccine i næste måned!

hihi..dejligt at han ved han vil have børn. men bare lige skal være klar først..er sikker på det kommer før eller siden

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

1990h skriver:

hihi..dejligt at han ved han vil have børn. men bare lige skal være klar først..er sikker på det kommer før eller siden

Han har altid været sikker på han vil have børn - Det er dejligt
Ventetiden er bare sååå lang

Anmeld

17. april 2013

2013anonym

Åhha. Hvor er det dejlig med nogle glæde indlæg fra dig. 

Jeg tror helt klart vejen bliver kortere og kortere inden pb start. 

Anmeld

17. april 2013

hautecouture

Miss-86 skriver:

Lys for enden af tunnellen min ven  Vejen mod baby ser ud til at være blevet et lille hak kortere 

Anmeld

17. april 2013

1990h

Miss-86 skriver:

Han har altid været sikker på han vil have børn - Det er dejligt
Ventetiden er bare sååå lang

Ja, det forstår jeg godt..bliver dejligt for jer når i skal igang

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

hautecouture skriver:

Lys for enden af tunnellen min ven  Vejen mod baby ser ud til at være blevet et lille hak kortere 

Årh, hvor jeg håber du har ret

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

1990h skriver:

Ja, det forstår jeg godt..bliver dejligt for jer når i skal igang

Ja, det gør det godt nok

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

Hopes 2013 bringes more succes skriver:

Åhha. Hvor er det dejlig med nogle glæde indlæg fra dig. 

Jeg tror helt klart vejen bliver kortere og kortere inden pb start. 

Jeg håber såå meget at du har ret, men på den anden side så 'tør' jeg ikke håbe alt for meget ..

Anmeld

18. april 2013

superwat

Miss-86 skriver:

det varmer da hjertet - gør det ikke?

det lyder meget som om at han er tættere på - og mænd... bliver de overhovedet nogensinde ligeså klar som os? De har 9 mdr. at vænne sig til tanken i hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.