Alm. høflighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

isabellasmor

Hvem? skriver:

Faktisk sjovt du spørger, min ældse startede i Januar i BH og forleden dag sagde en af pæd. at det var sjovt at min dreng (eller jeg) altid banker på, da de ved det er os der kommer, for vi er åbenbart de eneste i hele BH der banker på?!

Jeg banker da på alle steder der er en dør jeg skal igennem, det er da alm. høflighed og det ville jeg da selv foretrække

Så ja,både mine børn og jeg banker på overalt, og da især hos DP - ellers vader jeg jo bare ind i hendes hjem, BH, hos venner, bekendte over alt - folk skal da vide jeg er på vej ind ad deres dør

Banker du også på inden du går ind i en butik? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Hvem?

isabellasmor skriver:

Banker du også på inden du går ind i en butik? 

Tror aldrig jeg har været i en butik hvor det var en alm. hoveddør jeg skulle igennem -

Jeg banker ikke på store skyde-vindues-døre...

Anmeld

17. april 2013

isabellasmor

Hvem? skriver:

Tror aldrig jeg har været i en butik hvor det var en alm. hoveddør jeg skulle igennem -

Jeg banker ikke på store skyde-vindues-døre...

Okay 

Anmeld

17. april 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Banker I på lige før I går ind, hvis døren til stuen er lukket, i vuggestuen, dagplejen, børnehaven?

Kan I finde på at komme listende og kikke ind igennem vinduet eller går vade ind?

Høflighed?

Nej .. For min DP mor har sagt vi bare skal gå ind .. De kan ikke altid høre når nogle banker på ..

Anmeld

17. april 2013

Gittemor09

jeg har svært ved og banke på i min datters børnehave... da hun går i skovbørnehave...

men kunne da begyndte og trampe på lægten der ligger som afgrænsning til hvor børnene må gå til ej, joke....

jeg bankede på hos min dp, da det var i hendes private hjem børnene var... men tror bestemt ikke jeg ville hvis hun gik i alm. børnehave....

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

jeg har svært ved og banke på i min datters børnehave... da hun går i skovbørnehave...

men kunne da begyndte og trampe på lægten der ligger som afgrænsning til hvor børnene må gå til ej, joke....

jeg bankede på hos min dp, da det var i hendes private hjem børnene var... men tror bestemt ikke jeg ville hvis hun gik i alm. børnehave....

Ha ha trampe på lægten

Banker du på:

inden du går ind i klasseværelse

læreværelse

skoleinspektørs kontor

læge...etc?

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

Ha ha trampe på lægten

Banker du på:

læreværelse

skoleinspektørs kontor

læge...etc?

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

Ha ha trampe på lægten

Banker du på:

læreværelse

skoleinspektørs kontor

læge...etc?

Anmeld

18. april 2013

Benjamins'mor

Vi banker på, for det vil dagplejen gerne have, og synes det er alm høflighed, hvis nu der sidder et barn bag døren.

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Faktisk sjovt du spørger, min ældse startede i Januar i BH og forleden dag sagde en af pæd. at det var sjovt at min dreng (eller jeg) altid banker på, da de ved det er os der kommer, for vi er åbenbart de eneste i hele BH der banker på?!

Jeg banker da på alle steder der er en dør jeg skal igennem, det er da alm. høflighed og det ville jeg da selv foretrække

Så ja,både mine børn og jeg banker på overalt, og da især hos DP - ellers vader jeg jo bare ind i hendes hjem, BH, hos venner, bekendte over alt - folk skal da vide jeg er på vej ind ad deres dør

Er vi de sidste i hele DK? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.