Alm. høflighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

Muhmi

DAs mor skriver:

Det tror jeg ikke jeg gør det er også sjældent døren er lukket...

Ville heller ikke forvente forældre gjorde det hvor jeg arbejder - med mindre vi har samling og i så fald har vi altid et "kom stille ind - vi har samling"-skilt på døren

Tænker også at man laver på en stue i en institution skal kunne "tåle" at der pludseligt kan komme nogen ind

Nemlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Nej jeg banker ikke på, det gør jeg heller ikke i en butik så hvorfor sku jeg gøre det der.. Det ville da os forstyre mere end hvis man kommer stille ind

Også i dagpleje?

Anmeld

17. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Også i dagpleje?

Ja hva sku grunden være til at man banker på.. De har en åbningstid man kommer inden for også er deres hjem jo åbent ligesom en hver anden institution

Anmeld

17. april 2013

sabrina89

Jeg banker på hoveddøren til dagplejen. Banker lige 2 - 3 gange og går ind. Både af høflighed og fordi legeværekset er lige ved døren så der kan nemt være et barn bag døren. Så er de forberedt på at døren går op

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Det tror jeg ikke jeg gør det er også sjældent døren er lukket...

Ville heller ikke forvente forældre gjorde det hvor jeg arbejder - med mindre vi har samling og i så fald har vi altid et "kom stille ind - vi har samling"-skilt på døren

Tænker også at man laver på en stue i en institution skal kunne "tåle" at der pludseligt kan komme nogen ind

Banke på og går ind med det samme...intet at skjule

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja hva sku grunden være til at man banker på.. De har en åbningstid man kommer inden for også er deres hjem jo åbent ligesom en hver anden institution

det er ikke det samme

Anmeld

17. april 2013

L&V

Anonym skriver:

det er ikke det samme

og hvorfor så ikke.. Hva sku begrundelsen være for at banke på?

Anmeld

17. april 2013

LinLin

Anonym skriver:

Banke på og går ind med det samme...intet at skjule

Hvorfor så banke på? Hvis du alligevel går ind uden at vente på at "få lov" at komme ind? det kan jeg altså ikke se er mere høfligt...

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

og hvorfor så ikke.. Hva sku begrundelsen være for at banke på?

almindelig høflighed

ligesom tage sko af i privat hjem, hvor børnene leger på gulvet

Anmeld

17. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Banker I på lige før I går ind, hvis døren til stuen er lukket, i vuggestuen, dagplejen, børnehaven?

Kan I finde på at komme listende og kikke ind igennem vinduet eller går vade ind?

Høflighed?

Det er lidt forskelligt om jeg banker på døren hos min datters dagpleje, det kommer an på hvad tid jeg kommer. Hvis det er på det tidspunkt jeg/vi normalt henter så plejer jeg ikke at banke, for så er forældrene jo ventet. Men kommer jeg til et andet hjem, naboen f.eks ja så banker jeg selvfølgelig på også selvom døren står vidt åben.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.