sove på eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Louise H.

Isabella var omrkring 5 mdr. Der kunne hun ikke være i vuggen længere

Men I kan da godt ligge hende på eget værelse, med en babyalarm måske? Så kan I da i hvert fald høre når hun vågner og sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Bertris skriver:

Hvornår kom jeres små ind på eget værelse? 

- og hvorfor? 

Vi står i den situation at lille pige, på kun 19 dage stort set er vokset ud af vuggen (som er forholdsvis stor) og liften, og vi har ikke rigtig andre steder at lade hende sove udover hendes eget værelse når det så er. 

Ved jeg selv kom ind i egen seng da jeg var to uger gammel, synes bare også det er tidligt at lægge mit lille pus ind "alene" selvom vi ville kunne høre hende inde fra soveværelset  også får jeg ikke meget søvn da vores datter siger mange lyde i løbet af natten som vækker mig oven i det.

- og ville i mene det var uansvarligt at lægge hende på eget værelse når hun kun er tre uger gammel? 

Her røg lille-pigen på eget værelse da hun var 4 mdr.

Jeg kunne ikke amme mere og hun sov stort set igennem, så synes ik der var nogen grund til at hun sov inde hos os. 

Og det er gået helt smertefrit.  Hun er i dag 2 år og trives udemærket 

Anmeld

16. april 2013

NinaNymannMadsen

den store af mine piger kom på eget værelse da hun var 1 år gammel. og den bette kom ind og delte værelse med storesøster da hun var 4 måneder.
dog er den bette kommet tilbage ind til os da storesøster kravlede op til lillesøster i sengen og satte sig på hende, så for en sikkerheds skyld har vi byttet værelse med den store da der ikke var plads på vores det andet værelse til at lillesøster kunne være der inde sammen med os. og nu sover de bare super godt begge to.

vi søger større lejlighed så de begge kan få hver deres værelse

Anmeld

16. april 2013

Bertris

Louise :-) skriver:

Isabella var omrkring 5 mdr. Der kunne hun ikke være i vuggen længere

Men I kan da godt ligge hende på eget værelse, med en babyalarm måske? Så kan I da i hvert fald høre når hun vågner og sådan.

Vi sidder netop nu også og kigger på baby alarm :p 
Så når vi har fået købt den, kommer hun ind til sig selv. Det hele står jo klar  

Anmeld

16. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Bertris skriver:

Vi har ikke plads til tremmesengen i soveværelset

ellers ville jeg også have gjort det (:

- er mest bange for vi ikke høre hende, selvom at jeg selv vågner hvis der nærmest er nogen der går på opgangen 

Er ret sikker på at du vågner netop fordi du er så bange for at du ikke gør 

Anmeld

16. april 2013

Louise H.

Bertris skriver:

Vi sidder netop nu også og kigger på baby alarm :p 
Så når vi har fået købt den, kommer hun ind til sig selv. Det hele står jo klar  

Lige præcis - om ikke andet, så er den jo købt på forskud

Anmeld

16. april 2013

Bertris

Louise :-) skriver:

Lige præcis - om ikke andet, så er den jo købt på forskud

Ja, så har vi den

Anmeld

6. maj 2013

Musen5

Mine 3 store røg på eget værelse da de blev 3 mdr. Min lille fis sover stadig hos os selvom hun snart bliver 2. Det er simpelthen fordi vi indtil nu ikk har haft andre muligheder pladsmæssigt. D 15maj flytter vi og der ryger hun ind på sit eget værelse. 

Det har ikk været m vores gode vilje at hun har været v os så længe

Anmeld

6. maj 2013

Bertris

Lilli har sovet på værelset selv i 3-4 uger nu  
Det har gået super godt, dog indtil for en uges tid siden har hun ville ind til os og sove om morgenen, men det "problem" er væk nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.