Hvornår kom jeres små ind på eget værelse?
- og hvorfor?
Vi står i den situation at lille pige, på kun 19 dage stort set er vokset ud af vuggen (som er forholdsvis stor) og liften, og vi har ikke rigtig andre steder at lade hende sove udover hendes eget værelse når det så er.
Ved jeg selv kom ind i egen seng da jeg var to uger gammel, synes bare også det er tidligt at lægge mit lille pus ind "alene" selvom vi ville kunne høre hende inde fra soveværelset
også får jeg ikke meget søvn da vores datter siger mange lyde i løbet af natten som vækker mig oven i det.
- og ville i mene det var uansvarligt at lægge hende på eget værelse når hun kun er tre uger gammel?
Jeg lavede på et tidspunkt samme tråd. Min datter er ganske vist ikke for stor
Men hun larmer en del når hun sover.
Jeg besluttede mig da hun varc måske 1-1,5 måned gammel, og det blev til at hun kom ind i sin egen seng
Vi har alle sovet meget bedre, jeg kan hører alt hvad hun laver af lyde og hun laver slet ikke lyde mere.
Jeg er et eller andet sted overbevist om at hun ikke kunne finde ro pga mor, far, hund og tv ligesom at det ikke var så nemt for mig at finde ro pga hende.
Det er det bedste vi har gjort, hun er 2,5 måned og sover nu hele natten uden en eneste lyd, ja når hun vågner kan hun endda bare ligge og hygge lidt imens jeg får lavet hendes mad eller får smurt mandens madpakke færdig. Det hele er blevet så meget nemmere og mere harmonisk efter hun er kommet ind på hendes eget værelse.
Og så drop det der med at det er tryghed (den skulle jeg nemlig hører på - barnet har jo brug for tryghed), jeres datter sover vel ikke i dine arme hele dagen, hun kommer vel i barnevognen eller andet så der er jo heller ikke mor's tryghed
det sker der ikke noget ved 
Jeg synes, hvis du selv føler det, at hun skal sove på sit eget værelse. Jeg tænkte også at vores datter var for lille, men det er som sagt det bedste vi har gjort
Og det var kun de første 2 dage jeg var lidt bekymret for om hun havde det godt hehe, nu VED jeg at hun har det godt..