Skruk men skal tabe mig først ? Hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

baby012

Jeg har tabt næsten 20 kg på to måneder så det kan gå ret hurtigt  

drop ALT med sukker, spis kun fuldkornsmærkede produkter, gå i det hele taget efter fuldkorn og nøglehuls mærket .. 

Spis 3 hoved måltider og 3 mellemmåltider (små mængder, fyld kun tallerkenen op en gang, uanset hvad der serveres) 

soya mandler er fantastiske snack (men husk, der er 10 kcal. I en mandel, så igen, spis få) det er mandler der kommer på en pande, og tør ristes, derefter kommer man soya på, og hurtigt på panden igen .. 

Det, og amning er det eneste jeg har gjort for at tabe mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

baby012

IsabellaCiinea skriver:

Man skal undgå svinekød og fars fordi der er meget fedt i..

Men du kan da sagtens få fars med 3-7 % fedt

det er bare lidt dyrere 

Anmeld

18. april 2013

BellaCiinea

baby012 skriver:

Men du kan da sagtens få fars med 3-7 % fedt

det er bare lidt dyrere 

Sandt, men det er stadig ikk godt

Anmeld

18. april 2013

baby012

IsabellaCiinea skriver:

Sandt, men det er stadig ikk godt

nej ikke hvis man vil indgå fedt helt men så kan man jo næsten kun spise selleri  

animaæsk fedt er ikke godt i en slankekur, sandt.. Men når man bare går efter nøglehulsmlrket, så er det ikke så slemt i små mængder  

Anmeld

19. april 2013

Joerse

mulleh skriver:

Min kæreste og jeg er begge skrukke og vil vildt gerne have et barn sammen.

Men da jeg ikke har været helt tilfreds med min krop, de sidste par måneder og ikke fundet mig selv sexet nok til min kæreste. 

Derfor har vi disskuteret lidt omkring hvornår vi skulle starte pb. 

Vi blev derfor enige om at jeg skulle træne og blive mere tilfreds med min krop...

Men der kun tabt 2 kg på laaang tid. Og kan ikke rigtig komme videre. 

Nogle der kan hjælpe mig med forslag til god og sund mad evt ? 

Vil så gerne gøre min kæreste til far, især nu når han selv gerne vil rigtig meget. 

Sørg for at spise hver 2,5-3 time helst ikke meget mere end 3 timer så falder dit blodsukker nemlig og din forbrænding resten af dagen er stoppet.. Byt nogle varer ud med sundere alternativer, da jeg tabte mig fandt jeg ud af en masse sunde og protein rige ting der smager MUMS.. 

Jeg har nogle kostplanen liggende så hvis du interesseret så kan du skrive en PB.. 

God fornøjelse med projektet.. 

Anmeld

19. april 2013

Vega

Prøv at brug madlog.dk. Min erfaring er at man tit ikke har styr på kalorierne og mængderne.. Det er en online maddagbog, som gør at man bliver bevidst om hvad man putter i munden og træning :-) 

Svømmede under min graviditet og det var virkelig effektivt.. 3 gange om ugen.. Man bruger hele kroppen og man har det bare så skønt bagefter... har gjort det før inden jeg blev gravid, som morgen svømning og det er bare en god start på dagen. Man føler sig ikke utilpas, for det er almindelige mennesker og ældre mennesker som man mest møder i bassinet. 

Anmeld

24. april 2013

Miss-86

IsabellaCiinea skriver:

Man skal undgå svinekød og fars fordi der er meget fedt i..

Okay, men altså jeg køber KUN 3-8 %..
Jeg vil sku have frikadeller Hihi.

Anmeld

24. april 2013

BellaCiinea

Miss-86 skriver:

Det er jo så dit valg

Anmeld

24. april 2013

baby012

Har også tabt tyve kg udelukkende på kostomløgning.. og jeg spiser svinekød..

min søster er kost vejleder, hun siger så længe det er nøglehuls mærket og lav fedt % .. Så er det helt fint  

Anmeld

26. april 2013

Miss-86

baby012 skriver:

Har også tabt tyve kg udelukkende på kostomløgning.. og jeg spiser svinekød..

min søster er kost vejleder, hun siger så længe det er nøglehuls mærket og lav fedt % .. Så er det helt fint  

Præcis det samme tænker jeg..

Jeg har altid købt meget magert kød, synes det er lidt ulækkert med meget fedt! Puha.

Jeg har også tabt mig og jeg spiser også svin/oksekød!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.