Skruk men skal tabe mig først ? Hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.954 visninger
20 svar
4 synes godt om
15. april 2013

mulleh

Min kæreste og jeg er begge skrukke og vil vildt gerne have et barn sammen.

Men da jeg ikke har været helt tilfreds med min krop, de sidste par måneder og ikke fundet mig selv sexet nok til min kæreste. 

Derfor har vi disskuteret lidt omkring hvornår vi skulle starte pb. 

Vi blev derfor enige om at jeg skulle træne og blive mere tilfreds med min krop...

Men der kun tabt 2 kg på laaang tid. Og kan ikke rigtig komme videre. 

Nogle der kan hjælpe mig med forslag til god og sund mad evt ? 

Vil så gerne gøre min kæreste til far, især nu når han selv gerne vil rigtig meget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

BellaCiinea

mulleh skriver:

Men da jeg ikke har været helt tilfreds med min krop, de sidste par måneder og ikke fundet mig selv sexet nok til min kæreste. 

Vi blev derfor enige om at jeg skulle træne og blive mere tilfreds med min krop...

Vil så gerne gøre min kæreste til far, især nu når han selv gerne vil rigtig meget. 

Spis en protein rig kost, og små portioner 5 gange dagligt...

+ 30min. motion dagligt.. så sku der gerne ryge nogle kilo

Ingen svinekød... men kylling, kalkun, og skært oksekød... ingen fars.. med mindre det er kylling eller kalkun fars

Masser af spinat, broccoli, squash, blomkål, nogle gulerodsstave, mandler (ca. 7-8 stk dagligt)....

Anmeld

15. april 2013

mulleh

Tak for svaret. Det skal prøves fra imorgen af  

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

Fromage frais med akacie honning, rosiner, mandler, tørrede bananer er rigtig godt til morgenmad, evt. frokost og mellemmåltid.
Tror det har hjulpet mig det sidste stykke tid, da jeg egentlig har haft svært ved at tabe mig, på trods af ellers sund mad og en del motion!

Ja, også bare proteinrigt mad, undgå kartofler, ris & pasta, samt hvidt brød

Samt masser af motion

Held & Lykke, håber det lykkedes, så I kan få drømmen opfyldt.

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

IsabellaCiinea skriver:

Spis en protein rig kost, og små portioner 5 gange dagligt...

+ 30min. motion dagligt.. så sku der gerne ryge nogle kilo

Ingen svinekød... men kylling, kalkun, og skært oksekød... ingen fars.. med mindre det er kylling eller kalkun fars

Masser af spinat, broccoli, squash, blomkål, nogle gulerodsstave, mandler (ca. 7-8 stk dagligt)....

Hvorfor undgå svinekød og fars?
Har jeg aldrig hørt før. (men man hører jo meget delte meninger/forskninger)

Anmeld

17. april 2013

mn

mulleh skriver:

Undgå fedt kød som f.eks. svinekød. Spis salat til din mad. Sørg for at få et sundt og meget mættende måltid om morgnen. Derudover skal du være opmærksom på at man normalt først kan mærke om man er mæt en halv time efter man er begyndt på at drikke/spise, så du kunne evt. starte lidt inden du skal spise med at drikke to store glas vand eller en salat

Anmeld

17. april 2013

mulleh

Tak for det

Anmeld

18. april 2013

BellaCiinea

Miss-86 skriver:

Hvorfor undgå svinekød og fars?
Har jeg aldrig hørt før. (men man hører jo meget delte meninger/forskninger)

Man skal undgå svinekød og fars fordi der er meget fedt i..

Anmeld

18. april 2013

EnSødMor

mulleh skriver:

Læs om dukankuren, den bruger jeg... 

Vi skal have endnu en baby når jeg har tabt mig 10 kilo! - Har tabt 3,7 kilo på 2 uger!  

hvor meget skal du tabe dig? 

Anmeld

18. april 2013

salix

gud hvor jeg kan realatere mig til dit problem... min mand og jeg vil gerne have barn sammen men skal have prof. hjælp gennem IVF og for at vi kan komme igang med dette skulle jeg tabe mig 20 kg ( har nu tabt 16 ) og jeg kunne ikke gøre det uden Kostdagbogen fra iform det er genialt her kan du sætte dig et mål for hvor hurtigt du vil tabe dig og hvor meget også regner der ud hvor mange kcal man skal spise om dagen for at opnår det ønskede vægt tab... det enste det kræver af dig er at du vejer din mad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.