Guldklumpens hule 25+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Jeg er også rimelig glad for at jeg er højgravid til sommer - tænker at det har været dyrt med varmt tøj og det hele?

Jeg har heldigvis en masse løse kjoler, jeg kan have på til sommer

Ja jeg fik ihvertfald brugt nogle penge   og alt det tøj får jeg aldrig brug for igen, men sådan er det jo bare..

Er simpelthen også så fint med en sommerkjole og en struttende mave! Så skal den rigtig vises frem hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Ja jeg fik ihvertfald brugt nogle penge   og alt det tøj får jeg aldrig brug for igen, men sådan er det jo bare..

Er simpelthen også så fint med en sommerkjole og en struttende mave! Så skal den rigtig vises frem hehe

Skal Nicoline slet ikke have en lillebrøster? Men, det kan vel sælges videre alt det tøj du har købt?

Jaaa, det kan nemlig være vildt flot.. Synes virkelig graviditet er noget af det smukkeste på en kvinde - men ved ikke om jeg også synes det på mig selv

Anmeld

15. april 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

WOW fedt tillykke 

Uha uha nu begynder det da for alvor at ligne noget 

Taak Det var sgu også en tung tung sten der faldt fra mine skuldre, da jeg færdig med den eksamen!!! Nu har jeg kun en skriftlig til sommer og SÅ barsel

Synes egentlig ikke den vokser så meget lige pt???

Anmeld

15. april 2013

mommy1991

Janne T. skriver:

Smuk mave!! Og tillykke med 12-tallet, det er sgu flot!

Tusind tak Det var dejligt at få det overstået!! 

Anmeld

15. april 2013

Juliekp

Skal Nicoline slet ikke have en lillebrøster? Men, det kan vel sælges videre alt det tøj du har købt?

Jaaa, det kan nemlig være vildt flot.. Synes virkelig graviditet er noget af det smukkeste på en kvinde - men ved ikke om jeg også synes det på mig selv

Nej det regner vi ikke med, men man ved jo aldrig om vi skifter mening om nogle år, men til den tid er der sikkert noget endnu lækre graviditets tøj som jeg hellere vil have  Så jo, kunne da bare sælge det... 

Det er nemlig så smukt!! Hehe synes nu du bære maven rigtig flot og det ser ud til at de få kg du har taget på kun sidder på mavsen 

Anmeld

15. april 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Nej det regner vi ikke med, men man ved jo aldrig om vi skifter mening om nogle år, men til den tid er der sikkert noget endnu lækre graviditets tøj som jeg hellere vil have  Så jo, kunne da bare sælge det... 

Det er nemlig så smukt!! Hehe synes nu du bære maven rigtig flot og det ser ud til at de få kg du har taget på kun sidder på mavsen 

Jaa, det lyder da som en god ide!

Hehe, tak - tror også mine bryster har taget sin del af vægten på, er i hvertfald gået et par skåle op.. Det brokker kæresten sig ikke over  

Anmeld

15. april 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Jaa, det lyder da som en god ide!

Hehe, tak - tror også mine bryster har taget sin del af vægten på, er i hvertfald gået et par skåle op.. Det brokker kæresten sig ikke over  

Puha, ja de vokser jo voldsomt i graviditeten. Haha og han er bare over lykkelig for større bryster 

Anmeld

15. april 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Puha, ja de vokser jo voldsomt i graviditeten. Haha og han er bare over lykkelig for større bryster 

Hehe, lige præcis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.