Guldklumpens hule 25+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

LilleChelle

Flot mave  

- Og hold op, hvor jeg håber du ikke som mig får så mange strækmærker på maven, så din fine tattovering bliver ødelagt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

banana3

emmagirl skriver:

25+1!!!

Sidste uge gik med eksamen, hvor jeg fik scoret et 12-tal - SKØNT! Siden da har jeg egentlig bare slappet af, holdt ferie og hygget med min kæreste og venner! Det' baaare dejligt  

Den lille trold i min mave rumsterer riiigtig meget derinde, og det er bare så dejligt at mærke ham hver dag, mange gange Jeg har det fortsat rigtig godt, bortset fra at jeg efterhånden har svært ved at finde ud af hvilken stilling jeg bedst kan sove i. Indtil nu har jeg ligget halvt på maven og med det ene ben lidt oppe - men det kan jeg ikke rigtig mere, øøv! Jeg må vænne mig til at ligge på siden eller ryggen Der er vidst ikke andet for! 

Vægten siger mellem +6,6 og +7 kg. Heldigvis er vægten gået lidt i stå igen, synes dælme det gik stærkt lige pludselig.

I denne uge skal jeg til andet lægebesøg - på torsdag, hvor jeg er 25+4

Og nu til et par billeder... Beklager, min påklædning på det sidste billede - man har vel ferie  

Smuk smuk mave ! Hvor er den bare flot!

Anmeld

15. april 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Smuk smuk mave ! Hvor er den bare flot!

Hehe, 1000 tak, hvor er du sød 

Anmeld

15. april 2013

mommy1991

LilleChelle skriver:

Flot mave  

- Og hold op, hvor jeg håber du ikke som mig får så mange strækmærker på maven, så din fine tattovering bliver ødelagt. 

Tak

Hehe, nej, det håber jeg heller ikke at jeg gør, men man kan jo aldrig vide.. Hvornår startede du med at få strækmærker? 

Anmeld

15. april 2013

LilleChelle

emmagirl skriver:

Tak

Hehe, nej, det håber jeg heller ikke at jeg gør, men man kan jo aldrig vide.. Hvornår startede du med at få strækmærker? 

De kom først i 37, så vidt jeg husker. Men så kom de så også med fulde hammer. 

Anmeld

15. april 2013

mommy1991

LilleChelle skriver:

De kom først i 37, så vidt jeg husker. Men så kom de så også med fulde hammer. 

Okay Jeg må bare krydse fingre for at de ikke kommer - men, hvis de gør går det nok - der kommer jo en forhåbentlig dejlige dreng ud af det alligevel

Anmeld

15. april 2013

LilleChelle

emmagirl skriver:

Okay Jeg må bare krydse fingre for at de ikke kommer - men, hvis de gør går det nok - der kommer jo en forhåbentlig dejlige dreng ud af det alligevel

Ja - sådan tænker jeg også hver dag når jeg ser på maven  

Anmeld

15. april 2013

mommy1991

LilleChelle skriver:

Ja - sådan tænker jeg også hver dag når jeg ser på maven  

Der er jo ikke andet for

Anmeld

15. april 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

25+1!!!

Sidste uge gik med eksamen, hvor jeg fik scoret et 12-tal - SKØNT! Siden da har jeg egentlig bare slappet af, holdt ferie og hygget med min kæreste og venner! Det' baaare dejligt  

Den lille trold i min mave rumsterer riiigtig meget derinde, og det er bare så dejligt at mærke ham hver dag, mange gange Jeg har det fortsat rigtig godt, bortset fra at jeg efterhånden har svært ved at finde ud af hvilken stilling jeg bedst kan sove i. Indtil nu har jeg ligget halvt på maven og med det ene ben lidt oppe - men det kan jeg ikke rigtig mere, øøv! Jeg må vænne mig til at ligge på siden eller ryggen Der er vidst ikke andet for! 

Vægten siger mellem +6,6 og +7 kg. Heldigvis er vægten gået lidt i stå igen, synes dælme det gik stærkt lige pludselig.

I denne uge skal jeg til andet lægebesøg - på torsdag, hvor jeg er 25+4

Og nu til et par billeder... Beklager, min påklædning på det sidste billede - man har vel ferie  

WOW fedt tillykke 

Uha uha nu begynder det da for alvor at ligne noget 

Anmeld

15. april 2013

StudPsyk

Smuk mave!! Og tillykke med 12-tallet, det er sgu flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.