Guldklumpens hule 25+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.137 visninger
27 svar
12 synes godt om
15. april 2013

mommy1991

25+1!!!

Sidste uge gik med eksamen, hvor jeg fik scoret et 12-tal - SKØNT! Siden da har jeg egentlig bare slappet af, holdt ferie og hygget med min kæreste og venner! Det' baaare dejligt  

Den lille trold i min mave rumsterer riiigtig meget derinde, og det er bare så dejligt at mærke ham hver dag, mange gange Jeg har det fortsat rigtig godt, bortset fra at jeg efterhånden har svært ved at finde ud af hvilken stilling jeg bedst kan sove i. Indtil nu har jeg ligget halvt på maven og med det ene ben lidt oppe - men det kan jeg ikke rigtig mere, øøv! Jeg må vænne mig til at ligge på siden eller ryggen Der er vidst ikke andet for! 

Vægten siger mellem +6,6 og +7 kg. Heldigvis er vægten gået lidt i stå igen, synes dælme det gik stærkt lige pludselig.

I denne uge skal jeg til andet lægebesøg - på torsdag, hvor jeg er 25+4

Og nu til et par billeder... Beklager, min påklædning på det sidste billede - man har vel ferie  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

25+1!!!

Sidste uge gik med eksamen, hvor jeg fik scoret et 12-tal - SKØNT! Siden da har jeg egentlig bare slappet af, holdt ferie og hygget med min kæreste og venner! Det' baaare dejligt  

Den lille trold i min mave rumsterer riiigtig meget derinde, og det er bare så dejligt at mærke ham hver dag, mange gange Jeg har det fortsat rigtig godt, bortset fra at jeg efterhånden har svært ved at finde ud af hvilken stilling jeg bedst kan sove i. Indtil nu har jeg ligget halvt på maven og med det ene ben lidt oppe - men det kan jeg ikke rigtig mere, øøv! Jeg må vænne mig til at ligge på siden eller ryggen Der er vidst ikke andet for! 

Vægten siger mellem +6,6 og +7 kg. Heldigvis er vægten gået lidt i stå igen, synes dælme det gik stærkt lige pludselig.

Og nu til et par billeder... Beklager, min påklædning på det sidste billede - man har vel ferie  

STORT tillykke med en veloverstået eksamen, sejt du fik 12 

Og mavsen vokser jo derud af og er stadig super fin!

Anmeld

15. april 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

STORT tillykke med en veloverstået eksamen, sejt du fik 12 

Og mavsen vokser jo derud af og er stadig super fin!

Taak, det var så dejligt at få overstået - er ikke den største fan af eksamen

Jeg synes egentlig maven står lidt stille?? Men kan mærke at han fylder mere og mere derinde, så mon ikke han vokser som han skal?  

Anmeld

15. april 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Taak, det var så dejligt at få overstået - er ikke den største fan af eksamen

Jeg synes egentlig maven står lidt stille?? Men kan mærke at han fylder mere og mere derinde, så mon ikke han vokser som han skal?  

Nej puha, men hvem er også det 

Synes godt man kan se forskel, men bare vent, lige pludselig går det bare stærkt og så render du rundt med en KÆMPE mavse

Han er rigtig igang med at vokse sig stor og stærk, så der bliver jo mere og mere trængt derinde

Anmeld

15. april 2013

Musse21

emmagirl skriver:

25+1!!!

Sikke en fin mave

Ligger selv og sover som du forklare Har lært at hvis du tager en ekstra dyne og ligger den mellem benene og krammer den med armene så sover man altså godt..

Gør det stadig selv og er i uge 35

Anmeld

15. april 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Nej puha, men hvem er også det 

Synes godt man kan se forskel, men bare vent, lige pludselig går det bare stærkt og så render du rundt med en KÆMPE mavse

Han er rigtig igang med at vokse sig stor og stærk, så der bliver jo mere og mere trængt derinde

Hehe, ja, det er næsten med at nyde at den ikke er større - til sommer bliver jeg en strandet hval

Anmeld

15. april 2013

mommy1991

Musse21 skriver:

Sikke en fin mave

Ligger selv og sover som du forklare Har lært at hvis du tager en ekstra dyne og ligger den mellem benene og krammer den med armene så sover man altså godt..

Gør det stadig selv og er i uge 35

Jeg har også sådan en lang pølse-pude, som jeg dog ikke har brugt såå meget igen - kan da være jeg skal prøve den igen, og se om jeg så kan ligge sådan igen For det er VIRKELIG en rar måde at ligge på

Anmeld

15. april 2013

Musse21

emmagirl skriver:

Jeg har også sådan en lang pølse-pude, som jeg dog ikke har brugt såå meget igen - kan da være jeg skal prøve den igen, og se om jeg så kan ligge sådan igen For det er VIRKELIG en rar måde at ligge på

Det er det nemlig

Har aldrig selv kunnet sove på ryggen så har funder alternativer

Anmeld

15. april 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Hehe, ja, det er næsten med at nyde at den ikke er større - til sommer bliver jeg en strandet hval

Ja lige præcis  

Du bliver så fin til sommer med en stor struttende mave  Gid jeg havde været høj gravid om sommeren så jeg kunne vise min mave frem, istedet for om vinteren! 

Anmeld

15. april 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Ja lige præcis  

Du bliver så fin til sommer med en stor struttende mave  Gid jeg havde været høj gravid om sommeren så jeg kunne vise min mave frem, istedet for om vinteren! 

Jeg er også rimelig glad for at jeg er højgravid til sommer - tænker at det har været dyrt med varmt tøj og det hele?

Jeg har heldigvis en masse løse kjoler, jeg kan have på til sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.