Lamel gardiner fra jysk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

Benjamins'mor

Vi har i stuen. Og synes det fungere fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

mn

Janni. skriver:

Nogen der har erfaring med disse? Tænker om det er for "billigt"?

Jeg vil sige vi har haft rigtig god erfaring med vores. Dog gik vores i stykker i et par af de plastik ting som sidder i bunden af lamelgardinet som du fører snoren igennem, fordi vores blev nødtil at sidde i døråbningen, hvilket resulterede i de blæste helt vildt rundt og sad fast i noget den ene gang. Så jeg anbefaler dem helt klart, hvis de ikke skal sidde i døråbningen

Anmeld

14. april 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Janni. skriver:

Nogen der har erfaring med disse? Tænker om det er for "billigt"?

Altså tænker du på dem man bestiller efter mål? Eller dem man kan købe i faste mål?

Vi har bestilt efter mål i Jysk, og de er af en udemærket kvalitet, synes jeg

De andre har jeg ingen erfaring med

/ Taco78 

Anmeld

14. april 2013

Janni.

Taco78 skriver:

Altså tænker du på dem man bestiller efter mål? Eller dem man kan købe i faste mål?

Vi har bestilt efter mål i Jysk, og de er af en udemærket kvalitet, synes jeg

De andre har jeg ingen erfaring med

Jeg tænker på dem som vi selv skal tilpasse. Vi tager ind imorgen og kigger på udvalget, så må vi se om vi tager nogen med hjem.

Anmeld

14. april 2013

Janni.

Mette N skriver:

Jeg vil sige vi har haft rigtig god erfaring med vores. Dog gik vores i stykker i et par af de plastik ting som sidder i bunden af lamelgardinet som du fører snoren igennem, fordi vores blev nødtil at sidde i døråbningen, hvilket resulterede i de blæste helt vildt rundt og sad fast i noget den ene gang. Så jeg anbefaler dem helt klart, hvis de ikke skal sidde i døråbningen

Tak for rådet. Regner med at køre dem til side når/hvis døren (vi har en dør direkte ud i haven fra soveværelset, en slags nødudgang) skal åbnes i soveværelset.

Anmeld

14. april 2013

Janni.

Benjamins'mor skriver:

Vi har i stuen. Og synes det fungere fint.

super, regner med vi tager ind og kigger på udvalget imorgen.

Anmeld

14. april 2013

Janni.

Lunae skriver:

Jeg har ikke erfaringer med dem fra jysk, men i stedet dem fra Bilka og de er rigtig gode! Der har intet været med dem og de kan sagtens holde til at både vores kat og vores datter er lidt hårde ved dem

tror ikke der er den store forskel. Vi snakker om at kigge i jysk og i bilka.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.