Lamel gardiner fra jysk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

Janni.

Gittemor09 skriver:

nej, lige præcis

jeg står i en flytning inden længe... så du må gerne komme med en update på hvad han råder jer til

Det skal jeg nok lige gøre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

esioul

Janni. skriver:

Nogen der har erfaring med disse? Tænker om det er for "billigt"?

De er ganske fine. Vi har de sorte oppe nu. Men har også haft dem i hvide

Anmeld

13. april 2013

Janni.

esioul skriver:

De er ganske fine. Vi har de sorte oppe nu. Men har også haft dem i hvide

Kan høre der er meget blandet erfaringer med dem. Bum bum, arghh ved ikke rigtig hvad vi gør.. Det må en god nattesøvn og en snak med manden endelig afgøre (tror jeg)  

Havde egentlig besluttet mig for at høre gardin manden ad, men han vil jo selvfølgelig anbefale hans eget produkt, mon ikke? 

Anmeld

13. april 2013

esioul

Janni. skriver:

Kan høre der er meget blandet erfaringer med dem. Bum bum, arghh ved ikke rigtig hvad vi gør.. Det må en god nattesøvn og en snak med manden endelig afgøre (tror jeg)  

Havde egentlig besluttet mig for at høre gardin manden ad, men han vil jo selvfølgelig anbefale hans eget produkt, mon ikke? 

Vi havde også nogle fra jysk oppe i den gamle bolig.

Vi har aldrig haft problemer.

- og vores hund mosler rundt inde i dem, det holder de til

Anmeld

13. april 2013

Gittemor09

Janni. skriver:

Det skal jeg nok lige gøre 

super...

Anmeld

13. april 2013

louisevl

Janni. skriver:

Hmm ja, lige noget af det jeg frygtede at høre. Vi vil nemlig gerne have lamel gardiner til vores soveværelse, vi har i vores havestue, men de er sat op af en gardinmand og fungerer 100 %. Synes blot han var lidt dyr, så hvis vi selv kunne sætte nogen op, så var det jo lækkert.

Kan du anbefale andre lamel gardiner?

Vi har dem fra Bauhaus og de fungerer bestemt som de skal og de har kunnet holde til en dreng der tit ikke kunne holde fingrene væk fra dem

Anmeld

13. april 2013

Tanze85

Janni. skriver:

Vi har de hvide fra Jysk på vores store vinduesparti i stuen og har haft det de sidste 3 år og de fejler absolut intet selvom vores kat tumler ind i dem flere gange dagligt og vi har aldrig haft problemer med at solen skinnede igennem..

Anmeld

14. april 2013

Team Putte

Janni. skriver:

Også noget af det, vi har tænkt på. Vi har hvide lamel gardiner i et stort vinduesparti i havestuen som er lige op af vores stue, og de kan sagtens holde lyset ude uden at det bliver for mørkt.

Noget tyder på at vi vist ikke skal vælge jysk lamelgardiner

Nej det er jo ik billigt hvis det er noget værre bras som alligevel ender med at blive skiftet ud.. Solen generede så meget at vi sad og kneb øjnene sammen når solen skinnede

Anmeld

14. april 2013

Peanut

Vi har dem fra jysk og der har ikke været nogle problemer med dem :-) 

Anmeld

14. april 2013

Lunae

Janni. skriver:

Jeg har ikke erfaringer med dem fra jysk, men i stedet dem fra Bilka og de er rigtig gode! Der har intet været med dem og de kan sagtens holde til at både vores kat og vores datter er lidt hårde ved dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.