endelig kom lillebror, 41+3!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

Louise H.

Stort tillykke med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

nielsen80

Sådan! Hvor fedt!!!! Stort tillykke.

Håber det hele forløb godt.

Anmeld

13. april 2013

Mother-love

Janne T. skriver:

I dag kl 11.38 kom lillebror James (opkaldt efter min farfa) til verden. Han er 4380 gram og 56 cm :-) masser af mørkt hår! Fødslen gik i gang af sig selv og forløb uden smertelindring som jeg ønskede.

Billeder og fb følger :-)

Stort tillykke. Gik faktisk og tænkte på dig idag om du havde født hehe. Stort tillykke. Glæder mig til at læse FB og se billeder af lillebror

Anmeld

13. april 2013

o1Mutte

Janne T. skriver:

I dag kl 11.38 kom lillebror James (opkaldt efter min farfa) til verden. Han er 4380 gram og 56 cm :-) masser af mørkt hår! Fødslen gik i gang af sig selv og forløb uden smertelindring som jeg ønskede.

Tillykke med prinsen.. Og sikke en størrelse! Han har haft det godt

Anmeld

13. april 2013

malliebooh

Janne T. skriver:

Stort tillykke med lillebror! 

Skønt at du slap for igangsættelse .. Han er vel nok en lille bandit og vente sådan til i sidste øjeblik

Anmeld

13. april 2013

birthee

Stort tillykke!

Anmeld

13. april 2013

banana3

Janne T. skriver:

STOOOOERT tillykke Glæder mig til billeder af lillemanden

Anmeld

13. april 2013

Janni.

Åh skønt! Tillykke med ham

Anmeld

13. april 2013

simone_jacobsen

Janne T. skriver:

TTuTulI dag kl 11.38 kom lillebror James (opkaldt efter min farfa) til verden. Han er 4380 gram og 56 cm :-) masser af mørkt hår! Fødslen gik i gang af sig selv og forløb uden smertelindring som jeg ønskede.

Tillykke, tillykke, tillykke..

Sikke en dejlig 'stor' dreng

Anmeld

13. april 2013

lycly

Kæmpe tillykke med ham, så lige billede på facebook, han er SÅ fin! Fantastisk at det hele gik igang af sig selv alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.