endelig kom lillebror, 41+3!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

B&J

stort tillykke med lille bror, hvor dejligt at gik som det skulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

DitteFisk

Janne T. skriver:

I dag kl 11.38 kom lillebror James (opkaldt efter min farfa) til verden. Han er 4380 gram og 56 cm :-) masser af mørkt hår! Fødslen gik i gang af sig selv og forløb uden smertelindring som jeg ønskede.

Billeder og fb følger :-)

Endelig!  Og så gik det i gang af sig selv alligevel. Stort tillykke med den store lille James. 

Anmeld

13. april 2013

Maja88

Stort tillykke

Anmeld

13. april 2013

BigHope13

Janne T. skriver:

I dag kl 11.38 kom lillebror James (opkaldt efter min farfa) til verden. Han er 4380 gram og 56 cm :-) masser af mørkt hår! Fødslen gik i gang af sig selv og forløb uden smertelindring som jeg ønskede.

Jubii så kom han endelig og uden tvang. Ihhh hvor er jeg glad på dine og jeres vegne. Helt fantastisk.
Kæmpe stort tillykke med lillebror James, så fint et navn og lyder så smukt ved siden af rose.
glæder mig så meget til at høre og se mere
kæmpe kæmpe tillykke hvor er det dog skønt.

Anmeld

13. april 2013

Becks

Stort tillykke med ham søde 

Anmeld

13. april 2013

AnnaK89

Stort tillykke med lillebror

Anmeld

13. april 2013

Jeanette W. Randrup

Janne T. skriver:

Tillykke med lille James 

Anmeld

13. april 2013

Team Putte

Janne T. skriver:

Hurra! endelig! stort tillykke med ham! en god størrelse og sikken et fint navn! passer så godt til Rose

Anmeld

13. april 2013

christina92

Janne T. skriver:

Stort tillykke med den skønne lillebror som endelig meldte sin ankomst! Skønt

Glæder mig til at se billeder og læse FB.

SÅ skønt det gik i gang selv og uden den vilde panik

Anmeld

13. april 2013

Lotus86

Fantastisk..!!!

Kænpe stort tillykke med jeres lille James, dejligt din fødsel gik i gang af sig selv alligevel og det gik som du ønskede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.