Martsbaby skriver:
Hej damer..
Jeg mangler råd til, hvordan i alverden jeg skal få den grønne allomin til ikke at skumme heeeeeeelt vildt op når jeg blander den i flasken!?!
Anthon døjer med ondt/luft i maven, så vi prøver at se om ikke den er bedre, har hørt den er knap så hård ved maven som f.eks. NAN 1, som er den vi ellers har brugt..
Derudover vil jeg høre om I evt. tror, at det mælk han får af mit (bruger kun erstatning som supplering), kan være med for lidt næring i? Han får samme antal ml om det er erstatning eller om det er mit eget mælk, men når det er mit eget mælk vågner han efter 2 timers tid max., og er hysterisk og vil have mere mad - men får han erstatning er det først efter de der obligatoriske 3-4 timer han beder om mere mad.. Jeg ved godt det er svært at sige om "der er noget galt" med mit mælk, eller om det bare er tilfældigt, men er der nogen der har et bud? 
Vi startede med Nan 1 og det fik hun så ondt i maven af, så gik vi over til Allomin Syrnet og så har der næsten ikke været problemer
Problemet med Allomin, som du siger, er så at det skummet vildt meget, det kan man ikke komme uden om.
Jeg prøver at ryste den forsigtigt, ja så kommer der lidt klumper men de kan som regel bare trykkes ud i sutten og så lige ryste flasken en gang til imens der spises, nogle gange laver jeg den også noget tid før, så er det som om at skummet forsvinder lidt. Men man skal i hvert fald ikke ryste flasken vildt meget 
Vi har nogle gange prøvet at gå tilbage til Nan, men et enkelt måltid gør at hun får ondt i maven så det har vi helt droppet nu.
Børn der ammes og får mm får helt automatisk flere måltider da børnene nemmere fordøjer det - så tror din mælk er fin nok 
Anmeld