Grøn allomin (syrnet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

Kay

Kay skriver:

vi brugte syrnet i et par flasker i døgnet til elna da hun var mindre... fordi hun fik hård mave... har aldrig hørt om at det skulle hjælpe på luft i maven... men det har jeg hørt at nan HA skulle gøre....

men ja alomin syrnet skummer virkelig meget... vi fandt aldrig en løsning andet end vi selvfølgelig ikke lod hende "spise" skummet for det tænker jeg ville give mere luft i maven 

hov og til den mad at vågne... jeg ammede jo også og suplerede med mme... og ja.. mme "mætter" mere... det er hårde for maven og tarmene at arbejde med så det bliver i maven længere... og derfor sover de også bedre på mme.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Hullabullabulla

Martsbaby skriver:

Pisse smart at lave det på kold vand Må jeg spørge hvorfor dit barn er på flaske? Her fungerede det ikke for mig og Anthon slugte så meget luft at han kunne græde i timevis om aftenen, men det gør han slet ikke nu! Så tig selv beslutningen og min sp støttede mig bare totalt op om det

Selvfølgelig må du da det !

En lang historie kort så fik jeg svangerskabsforgiftning og blev sat igang 36+5.. SSF havde sat en del stress i kroppen på mig og derfor havde jeg ikke noget mælk og måtte derfor stoppe med at amme inden jeg faktisk var gået igang .. Havde det stramt med beslutningen der - men er glad for det nu

Bio gaia bruger vi også dog synes jeg ikke de virker..

Anmeld

13. april 2013

AnthonsMor

raca skriver:

MMe er svært at fordøje, derfor går der 3-4 timer da hans mave har svært ved at nedbryde det og få næringen ud af det, det er jo KUN erstatning ikke den ægte vare det er komælk er er behandlet rigtig rigtig meget.. dette kan give mavebøvl.. det er helt normalt.

MM er tilpasset til dit barn.. det er let nedbrydeligt, så det er helt normalt at han bliver oftere sulten på ren mm. der er intet galt med din mælk.. 

der er ingen steder der siger at 3-4 timer er idealt, det er en gammel skrøne...

Det med 3-4 timer var nu på neonatal de fortalte, at det var "normalen"

Anmeld

13. april 2013

AnthonsMor

Kay skriver:

vi brugte syrnet i et par flasker i døgnet til elna da hun var mindre... fordi hun fik hård mave... har aldrig hørt om at det skulle hjælpe på luft i maven... men det har jeg hørt at nan HA skulle gøre....

men ja alomin syrnet skummer virkelig meget... vi fandt aldrig en løsning andet end vi selvfølgelig ikke lod hende "spise" skummet for det tænker jeg ville give mere luft i maven 

ja jeg har også tænkt at skummet jo egentlig må give mere luft i maven, han når heller aldrig at spise det også heldigvis

Men NAN HA er det ikke sådan noget man bruger hvis man er disponent for allergi? Eller er det bare mig?

Anmeld

13. april 2013

AnthonsMor

Britt88 skriver:

Selvfølgelig må du da det !

En lang historie kort så fik jeg svangerskabsforgiftning og blev sat igang 36+5.. SSF havde sat en del stress i kroppen på mig og derfor havde jeg ikke noget mælk og måtte derfor stoppe med at amme inden jeg faktisk var gået igang .. Havde det stramt med beslutningen der - men er glad for det nu

Bio gaia bruger vi også dog synes jeg ikke de virker..

Åh det lyder da heller ikke rart!
Jeg var heller ikke helt glad for beslutningen i starten, men allerede efter første dag kun på flaske kunne jeg mærke forskel på ham og på mig selv.. Så det er klart en beslutning jeg er glad for i dag!

Anmeld

13. april 2013

Maja88

Martsbaby skriver:

ja jeg har også tænkt at skummet jo egentlig må give mere luft i maven, han når heller aldrig at spise det også heldigvis

Men NAN HA er det ikke sådan noget man bruger hvis man er disponent for allergi? Eller er det bare mig?

Nej ha1 er godt mod træg mave også

Anmeld

13. april 2013

raca

Martsbaby skriver:

Det med 3-4 timer var nu på neonatal de fortalte, at det var "normalen"

ja det kan godt være..

men prøv at sprøg en ammerådgiver hvad det normale er for Amme måltids intervaller...

det er nemlig meget forskeligt fra barn til barn.. og 2 timer er ikke unormalt,

3-4 timer på skem og klokkeslet er en levn fra gamle dage.. børn skal man ikke køre i skema...

Anmeld

13. april 2013

AnthonsMor

Maja88 skriver:

Nej ha1 er godt mod træg mave også

Super, jamen man bliver jo klogere hele tiden

Anmeld

13. april 2013

AnthonsMor

raca skriver:

ja det kan godt være..

men prøv at sprøg en ammerådgiver hvad det normale er for Amme måltids intervaller...

det er nemlig meget forskeligt fra barn til barn.. og 2 timer er ikke unormalt,

3-4 timer på skem og klokkeslet er en levn fra gamle dage.. børn skal man ikke køre i skema...

selvfølgelig er det forskelligt fra barn til barn.. men hvad ved jeg, det er mit første barn jo

Anmeld

13. april 2013

Kay

Martsbaby skriver:

jo det er det men det skulle også være godt til luft i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.