nu har jeg kastet mig over ananasen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

Frk. Himmelblå

1990h skriver:

uhhh, :p

jeg tog en tur på maskinen i morges.

nu har jeg lige taget ve-kagen ud af ovnen også kunne det da være at jeg skulle tage en tur på steppemaskinen igen

God fornøjelse!

Dybest set, tror jeg ikke rigtigt at noget som helst virker.. Men tror bevægelse kan være godt til at sætte gang i processerne.. Har hørt at det kan hjælpe at squatte flere gange om dagen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

1990h

Frk. Himmelblå skriver:

God fornøjelse!

Dybest set, tror jeg ikke rigtigt at noget som helst virker.. Men tror bevægelse kan være godt til at sætte gang i processerne.. Har hørt at det kan hjælpe at squatte flere gange om dagen... 

naah jeg tror heller ikke på det:p det eneste jeg har læst om som skulle virke hvis kroppen er klar er amerikans olie og sex...

men tror du har ret i at steppe maskinen måske kunne hjælpe lidt:p

Anmeld

17. april 2013

Frk. Himmelblå

1990h skriver:

naah jeg tror heller ikke på det:p det eneste jeg har læst om som skulle virke hvis kroppen er klar er amerikans olie og sex...

men tror du har ret i at steppe maskinen måske kunne hjælpe lidt:p

Ja, sæd indeholder et igangsættende hormon... Men der skal meget store doser til..

Anmeld

17. april 2013

1990h

Frk. Himmelblå skriver:

Ja, sæd indeholder et igangsættende hormon... Men der skal meget store doser til..

ja det noget med 7 udløsning eller sådan noget ikke..puha det tror jeg alligevel ikke jeg magter:p

Anmeld

17. april 2013

Frk. Himmelblå

1990h skriver:

ja det noget med 7 udløsning eller sådan noget ikke..puha det tror jeg alligevel ikke jeg magter:p

Men hvis du gør:

Anmeld

17. april 2013

1990h

Frk. Himmelblå skriver:

Men hvis du gør:

haha. ja så kan man så blive helt ødelagt dernede også inden fødslen går igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.