nu har jeg kastet mig over ananasen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

1990h

Christina88 skriver:

Spiser du for meget risikere du bare at få dårlig mave... bare lige en lille info hvis ikke du ved det...

Jeg blev utålmodig da jeg var gået 12 dage over og afprøvede ALLE ammestue historier, intet virkede heller ikke selvom jeg var gået så mange dage over, så mit bedste råd er helt klart slap af og fyld depoterne så du er klar til en fødsel.

hehe ja jeg spiste også kun en halv den anden dag og den anden halv del har jeg til i dag..får bade ondt i maven og hudløs tunge hvis jeg spiser for meget

ja lige nu nyder jeg også bare at jeg får søvn;p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

1990h

B&J skriver:

jamen det bede er jo den smager vidunderligt

ja ananas er ikke det ringeste man kan spise

Anmeld

15. april 2013

Mom2

1990h skriver:

hehe ja jeg spiste også kun en halv den anden dag og den anden halv del har jeg til i dag..får bade ondt i maven og hudløs tunge hvis jeg spiser for meget

ja lige nu nyder jeg også bare at jeg får søvn;p

Og det er jo ikke ligefrem to særlig rare ting at døje med oven i at man er super utålmodig... Men uha hvor kan jeg godt huske det, håber virkelig ikke jeg kommer til at gå så meget over igen når vi skal have en mere, det er simpelhent en færfordelig vente tid..

Anmeld

15. april 2013

1990h

Christina88 skriver:

Og det er jo ikke ligefrem to særlig rare ting at døje med oven i at man er super utålmodig... Men uha hvor kan jeg godt huske det, håber virkelig ikke jeg kommer til at gå så meget over igen når vi skal have en mere, det er simpelhent en færfordelig vente tid..

Hi hi nej det rigtigt.

Fik heldigvis hverken ondt i maven eller noget.

Puha nej forstår jeg godt.
Har tre dage til termin og er begyndt at indstille mig på at gå.over tid for der ingen tegn på noget som helst. så skal det ske meget spontant men det kan det jo også godt nå.

Anmeld

15. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Kom så baby! 

Anmeld

15. april 2013

Mom2

1990h skriver:

Hi hi nej det rigtigt.

Fik heldigvis hverken ondt i maven eller noget.

Puha nej forstår jeg godt.
Har tre dage til termin og er begyndt at indstille mig på at gå.over tid for der ingen tegn på noget som helst. så skal det ske meget spontant men det kan det jo også godt nå.

Ja det kan der sagtens. Sender masser af ve støv i din retning

Jeg blev sat i gang 14 dage over tid klokken 8 om morgenen. Klokken 15 var mine plukveer blevet en smule længere og nev lidt men ellers intet, så jeg var ved at opgive og tro at jeg skulle gå et par dage før der skete noget. 21.30 gik vandet pludseligt og så gik det ellers temmelig stærkt. Veerne startede og klokken 3.38 havde jeg min datter i armene

Anmeld

15. april 2013

1990h

Christina88 skriver:

Ja det kan der sagtens. Sender masser af ve støv i din retning

Jeg blev sat i gang 14 dage over tid klokken 8 om morgenen. Klokken 15 var mine plukveer blevet en smule længere og nev lidt men ellers intet, så jeg var ved at opgive og tro at jeg skulle gå et par dage før der skete noget. 21.30 gik vandet pludseligt og så gik det ellers temmelig stærkt. Veerne startede og klokken 3.38 havde jeg min datter i armene

syntes virkelig tanken om at gå de fjorten dage over tid er så frustrerende nu..og føler hver gang jeg går forbi spejlet så jeg blevet størremaven er snart så belastende..håber virkelig hun føler for selv at ville ud uden at skal have hjælp..

og tak for ve-støv..håber det virker..måske hun kommer i morgen, på dronningens fødselsdag..lidt kongelig skal man vel være

Anmeld

15. april 2013

1990h

rikkeregnbue skriver:

Kom så baby! 

ja tak

Anmeld

15. april 2013

Mom2

1990h skriver:

syntes virkelig tanken om at gå de fjorten dage over tid er så frustrerende nu..og føler hver gang jeg går forbi spejlet så jeg blevet størremaven er snart så belastende..håber virkelig hun føler for selv at ville ud uden at skal have hjælp..

og tak for ve-støv..håber det virker..måske hun kommer i morgen, på dronningens fødselsdag..lidt kongelig skal man vel være

Det var heller ikke specielt sjovt, specielt ikke når man er utålmodig efter at se hvad maven gemmer på.. Vi kendte nemlig ikke kønnet..
Jeg var dog heldig, min mave var ikke kæmpe stor og i vejen

Ja det kunne da være fint, hvis hun kom i morgen

Anmeld

16. april 2013

1990h

Christina88 skriver:

Det var heller ikke specielt sjovt, specielt ikke når man er utålmodig efter at se hvad maven gemmer på.. Vi kendte nemlig ikke kønnet..
Jeg var dog heldig, min mave var ikke kæmpe stor og i vejen

Ja det kunne da være fint, hvis hun kom i morgen

ingen bebs eller tegn derpå endnu.for faen..kom da ud til det gode vejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.