nu har jeg kastet mig over ananasen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
35 svar
14 synes godt om
12. april 2013

1990h

Ja, nu kaster jeg mig over ananasen. næsten en hel ananas skåret i stykker har jeg sat mig for at spise. jaa jaa i know..det en skrøne. men jeg er 39+1 og ønsker sådan at lillepigen gad dukke ud inden den 17. min bror rejser til norge den 17 og min far til sverige den 22 og har termin den 18..kunne altså være rart hvis de var hjemme når hun sku vises frem

hmm, i væreste fald ender jeg da med en hudløs tunge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

B&J

virkede ananasen ???? men håber da den smage godt hvis den ikke gjorde

Anmeld

14. april 2013

FrkZier

1990h skriver:

Ja, nu kaster jeg mig over ananasen. næsten en hel ananas skåret i stykker har jeg sat mig for at spise. jaa jaa i know..det en skrøne. men jeg er 39+1 og ønsker sådan at lillepigen gad dukke ud inden den 17. min bror rejser til norge den 17 og min far til sverige den 22 og har termin den 18..kunne altså være rart hvis de var hjemme når hun sku vises frem

Haha jeg spiste en halv igår og en halv Idag 

Anmeld

14. april 2013

LSM

1990h skriver:

Jeg spiste ½ da jeg var 39+1 fik små veer 39+2 (kl 2 om natten) ca 12 timer efter jeg havde spist ananas og fødte 39+3 (kl. 01,04)

Så for mig virkede det, eller det bilder jeg mig selv ind

Anmeld

14. april 2013

1990h

B&J skriver:

virkede ananasen ???? men håber da den smage godt hvis den ikke gjorde

Det virkede ikk en skid.

Spiser en halv igen i dag hi hi

Anmeld

14. april 2013

1990h

FrkZier skriver:

Haha jeg spiste en halv igår og en halv Idag 

Ha ha ja det virkede ikk her.

spiser en halv igen i aften hi hi.

Anmeld

14. april 2013

1990h

LSM skriver:

Jeg spiste ½ da jeg var 39+1 fik små veer 39+2 (kl 2 om natten) ca 12 timer efter jeg havde spist ananas og fødte 39+3 (kl. 01,04)

Så for mig virkede det, eller det bilder jeg mig selv ind

Uhhh positivt.

Her er der intet sket endnu

Anmeld

14. april 2013

LSM

1990h skriver:

Uhhh positivt.

Her er der intet sket endnu

Nej i sidste ende bestemmer guldklumpen nok selv hvornår h*n vil se dagens lys

Anmeld

14. april 2013

B&J

1990h skriver:

Det virkede ikk en skid.

Spiser en halv igen i dag hi hi

jamen det bede er jo den smager vidunderligt

Anmeld

14. april 2013

Mom2

1990h skriver:

Spiser du for meget risikere du bare at få dårlig mave... bare lige en lille info hvis ikke du ved det...

Jeg blev utålmodig da jeg var gået 12 dage over og afprøvede ALLE ammestue historier, intet virkede heller ikke selvom jeg var gået så mange dage over, så mit bedste råd er helt klart slap af og fyld depoterne så du er klar til en fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.