Dukankur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Fedt... 

Hvordan går det?

Rigtig fint faktisk..
Har siden nytår (startede 1. Januar), tabt ca 6 kg..
Har holdt "semi"pauser i ferier etc, men er rigtig glad for det og stolt af mig selv.. Var en værre sukkergris/chips æder om aftenen..

I starten var det selvf. Lidt hårdt, men nu det hverdag

Er du begyndt?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

EnSødMor

Issirhc :) skriver:

Rigtig fint faktisk..
Har siden nytår (startede 1. Januar), tabt ca 6 kg..
Har holdt "semi"pauser i ferier etc, men er rigtig glad for det og stolt af mig selv.. Var en værre sukkergris/chips æder om aftenen..

I starten var det selvf. Lidt hårdt, men nu det hverdag

Er du begyndt?!

Ja begyndte i onsdags, for anden gang..

Anmeld

12. april 2013

Mamalou

Frk-S skriver:

Er der nogen herinde der er igang med dukankuren, eller har erfaringer med den? 

Jeg er netop startet idag for anden gang, sidste gang tabte jeg 4,1 kilo på ca 8 dage det var helt vildt fedt, men så faldt jeg for fristerne, og kvittede kuren, det endte med plus 3 kilo til mig, øv! 

Så nu har jeg valgt at give det en chance mere. 

Jeg har været på kuren, og efter en uge tabte jeg mig 2,3 kg (mener jeg det var). Jeg blev ret dårlig af kuren, så stoppede efter et par uger. Mine erfaringer er derfor ikke så gode - udover at den er effektiv, min krop kunne ikke klare retningslinjerne for kosten. 

Vh. Louise

Anmeld

3. maj 2013

lollandpigen

Jeg var på den sidste sommer, juni måned og tabte ialt 14 kilo... Har efter jeg stoppede tabt yderligere 2 kg.... nu er jeg lige startet op igen vil gerne lige smide de sidste 4 kg..... Er en super kur og fra jeg stoppede og frem til nu har ejg ikke holdt fase 3 og 4 men spist med måde både slik, chips og kage og har ikke taget på kun tabt mig yderligere.... har spist havreklid hverdag og dyrket motion mindst 2 gange om ugen... En super kur jeg kun kan anbefale......

Anmeld

3. maj 2013

lollandpigen

lollandpigen skriver:

Jeg var på den sidste sommer, juni måned og tabte ialt 14 kilo... Har efter jeg stoppede tabt yderligere 2 kg.... nu er jeg lige startet op igen vil gerne lige smide de sidste 4 kg..... Er en super kur og fra jeg stoppede og frem til nu har ejg ikke holdt fase 3 og 4 men spist med måde både slik, chips og kage og har ikke taget på kun tabt mig yderligere.... har spist havreklid hverdag og dyrket motion mindst 2 gange om ugen... En super kur jeg kun kan anbefale......

Glemte helt at sige jeg tabte de 14 kilo på 30 dage..... 3*10 dage.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.