Dukankur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.087 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. april 2013

EnSødMor

Er der nogen herinde der er igang med dukankuren, eller har erfaringer med den? 

Jeg er netop startet idag for anden gang, sidste gang tabte jeg 4,1 kilo på ca 8 dage det var helt vildt fedt, men så faldt jeg for fristerne, og kvittede kuren, det endte med plus 3 kilo til mig, øv! 

Så nu har jeg valgt at give det en chance mere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

quindelist

Frk-S skriver:

Jeg er netop startet idag for anden gang, sidste gang tabte jeg 4,1 kilo på ca 8 dage det var helt vildt fedt, men så faldt jeg for fristerne, og kvittede kuren, det endte med plus 3 kilo til mig, øv! 

Jeg var på den sidste forår og tabte cirka 25kg på 4 måneder -min mand tabte næsten 40kg

Jeg har taget 5 kg på igen, de 4 af dem umiddelbart efter vi stoppede på kuren, det synes jeg er helt ok, det var jo et stort vægttab på kort tid.

Planen er at vi starter op igen i næste uge til endnu en omgang

Anmeld

10. april 2013

grinny

Jeg ville gerne men synes simpelthen det er så forvirrende hvad man må spise i de forskellige faser. Har læst og læst og læst og er slet ikke blevet klogere  Så er det noget der er tilladt og noget der ikke er 

Hvis bare der var en meget enkelt liste med hvad man spiser de forskellige faser så er jeg på 

Anmeld

10. april 2013

quindelist

grinny skriver:

Jeg ville gerne men synes simpelthen det er så forvirrende hvad man må spise i de forskellige faser. Har læst og læst og læst og er slet ikke blevet klogere  Så er det noget der er tilladt og noget der ikke er 

Hvis bare der var en meget enkelt liste med hvad man spiser de forskellige faser så er jeg på 

Jeg syntes også det var meget uoverskueligt i starten, men kom hurtigt efter det.
Start med at sætte dig ind i angrebsfasen som er den du starter med
Næste fase tilføjer du grøntsager gennemsnitligt hver anden dag -der er en liste over tilladte grønsager

Anmeld

10. april 2013

grinny

quindelist skriver:

Jeg syntes også det var meget uoverskueligt i starten, men kom hurtigt efter det.
Start med at sætte dig ind i angrebsfasen som er den du starter med
Næste fase tilføjer du grøntsager gennemsnitligt hver anden dag -der er en liste over tilladte grønsager

Forstår bare ikke helt hvad man må spise i angrebsfasen udover kød?

Anmeld

10. april 2013

esioul

grinny skriver:

Jeg levede af oksekød.

Føj den kur holdt ikke længe

Anmeld

10. april 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

-Yoghurt med lav fedt procent fx, cheasy på 0,1%
-Kylling
-Magert fisk
-Hakket oksekød

bla..

Det er nu ikke så slemt igen, hvis du har viljen til at tabe dig

-Prøv at tage et kig på: http://dinslankekur.dk/ - der er opskrifter til de forskellige faser etc.

Anmeld

10. april 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Frk-S skriver:

Jeg er på den

Anmeld

10. april 2013

grinny

esioul skriver:

Jeg levede af oksekød.

Føj den kur holdt ikke længe

Haha, det lyder kedeligt 

Anmeld

10. april 2013

esioul

grinny skriver:

Haha, det lyder kedeligt 

Ja tak. Så hellere stenalder kost. Jeg finder opskrifterne her på nettet, men der er lidt større udvalg end dukan synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.