Når manden ikke er hooked på.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Pigent

Hvis din mand ikke kan lide det og har sagt nej de to andre gange, hvad så med at forslå det som navn nummer 2. Altså så han fx kommer til at hedde Oliver Elliot Hansen. 

Så kan i jo så bestemme om han skal kalde begge navne i daglig tale eller kun det første

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

2babygirls

Anonym skriver:

navnet?

Hva så, vi har to drenge vi i fællesskab har fundet navne til, jeg har alle dage været vild med navnet ELLIOT, men manden ik så meget, hvordan får jeg li trumfet igennem at det da det han skal hedde (hvis det da blir en dreng?)

Har jo sagt det ved de to andre, men den gik ikke, men jeg ELSKER det navn!!!!

Har i haft samme "problem" og fik i "jeres" navn til den bette?

Jeg spurgte dagligt min mand " hvad skal babyen hedde " og til sidst begyndtenhan at kalde maven for anemone så han overgav sig.
Fik også min vilje med den store.
Jeg tror bare de skal hører navnet nok, så de vænner sig til det.

Anmeld

10. april 2013

pcoramt

Anonym skriver:

navnet?

Hva så, vi har to drenge vi i fællesskab har fundet navne til, jeg har alle dage været vild med navnet ELLIOT, men manden ik så meget, hvordan får jeg li trumfet igennem at det da det han skal hedde (hvis det da blir en dreng?)

Har jo sagt det ved de to andre, men den gik ikke, men jeg ELSKER det navn!!!!

Har i haft samme "problem" og fik i "jeres" navn til den bette?

ej hvor sjovt, det hedder min nevø, og min svoger var bestemt ikke begejstret.. men så fortalte min søster bare om hvor vild hun var med dragen og Elliot da hun var barn, og tja så løsnede han op med tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.