Når manden ikke er hooked på.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
12 svar
9 synes godt om
9. april 2013

Anonym trådstarter

navnet?

Hva så, vi har to drenge vi i fællesskab har fundet navne til, jeg har alle dage været vild med navnet ELLIOT, men manden ik så meget, hvordan får jeg li trumfet igennem at det da det han skal hedde (hvis det da blir en dreng?)

Har jo sagt det ved de to andre, men den gik ikke, men jeg ELSKER det navn!!!!

Har i haft samme "problem" og fik i "jeres" navn til den bette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

navnet?

Hva så, vi har to drenge vi i fællesskab har fundet navne til, jeg har alle dage været vild med navnet ELLIOT, men manden ik så meget, hvordan får jeg li trumfet igennem at det da det han skal hedde (hvis det da blir en dreng?)

Synes ikke man skal trumfe noget så stort og vigtigt igennem som et navn.. Hvis din mand ikke kan li det, så find et andet, selv om det er træls.. Eller giv barnet to navne ''Magnus Elliot Jensen'' F.eks

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Synes ikke man skal trumfe noget så stort og vigtigt igennem som et navn.. Hvis din mand ikke kan li det, så find et andet, selv om det er træls.. Eller giv barnet to navne ''Magnus Elliot Jensen'' F.eks

Nej, desværre......

Men 2 navne skal de ikke have

Anmeld

9. april 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

navnet?

Jeg ville finde et navn begge kunne lide

Hvertfald hvis han har givet udtryk for at det ikke lige er det...

Men fint navn ellers

Anmeld

9. april 2013

hautecouture

Anonym skriver:

navnet?

Jeg prøvede at "trumfe" et par navne igennem hos min kæreste, men han var hverken til at hugge eller stikke i. Så "gav jeg op" og lige pludselig så fandt vi et navn vi begge synes var helt fantastisk.

Giv det tid og lad være med at pådutte ham noget - Lige på sådan et vigtigt punkt, synes jeg det er afgørende at man sætter sig ned og finder et kompromis som begge parter er tilfredse med.

Held og lykke.

Anmeld

9. april 2013

Juliekp

Anonym skriver:

navnet?

Synes ikke du skal prøve at få din kæreste til at kunne lide navnet. Det er trods alt noget der følger dem resten af livet

I ved jo heller ikke om det er en lille dreng, så der er vel ingen grund til at ligge så meget energi i det. Tænk nu hvis det er en lille pige.

Jeg ville så gerne ha' at vores datter skulle hedde Fillipa, men kæreste var ikke til at rokke i! Jeg lagde det så på hylden og pludselig en dag blev vi enige om Nicoline og idag kan jeg slet ikke forestille mig, at vores lille prinsesse skulle hedde Fillipa

Anmeld

9. april 2013

Lise

Hvad nu hvis det var omvendt, og han bare elskede navnet Bent-Ole, og ville trumfe det igennem hos dig?  

I bliver da nødt til at blive enige om et navn i begge kan lide. Sådan er det.

Anmeld

10. april 2013

Benjamins'mor

Jeg ville aldrig på nogen måde trumfe noget igennem.

Da jeg ventede vores søn, sagde jeg efter MD-scanningen at han skulle hedde Benjamin, heldigvis var han med på den.
Men denne gang bliver vi så vidt mulige enige.

Anmeld

10. april 2013

C-Dog

Jeg ville til enhver tid vælge et navn man begge elsker. Jeg ville ikke bryde mig spor om hvis min mand bare havde trumfet et navn igennem jeg ikke kunne lide!

Anmeld

10. april 2013

annec

o1Mutte skriver:

Enig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.