Hajer til ansøgninger ?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

Happiness

hautecouture skriver:

Det vil jeg meget gerne - sender den søndag Har ikke mulighed for, at komme til en computer før  Endnu engang tak.

Super. Har fri mandag og tirsdag, så kan kigge den igennem en af de dage. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

hautecouture

Happiness skriver:

Super. Har fri mandag og tirsdag, så kan kigge den igennem en af de dage. 

Fedest, det sætter jeg meget stor pris på 

Anmeld

14. april 2013

hautecouture

hautecouture skriver:

Halløj piger/kvinder

Landet ligger sådan at jeg blev færdiguddannet pædagog i januar 2011. Fik et sygevikariat indtil juli hvorefter jeg gik på barsel. november 2012 fik jeg et nyt vikariat - men det sluttede desværre her 1. marts (vidste jeg fra starten) ... Jeg ansøger og ansøger... Har været kaldt til ialt 5 samtaler og det er gået godt (på trods af, at jbarokke er blevet valgt - det sted jeg fik vikariat fra november var et sted, hvor jeg tidligere havde været til samtale) - synes der er LANGT imellem at jeg bliver kaldt ind. Jeg bliver måske indkaldt til samtale i 1 ud af 10 ansøgninger ... Ville SÅ gerne indkaldes nogle flere gange så jeg kan få "vist mig frem"  Derfor spørger jeg; er der nogle herinde der bare er SUPER gode til det med ansøgninger, som mønske har nogle fifs? ...  Jeg synes selv jeg er en ret dygtig pædagog, men måske en mindre god "sælger" ift at skulle sælge mig selv i en ansøgning...

Hej igen alle I søde damer.

jeg sendemine kopi af min seneste ansøgning til jer imorgen mens min datter (forhåbentlig) er i vg - ville sende idag, men hun er syg så hænger lidt - og da vi har computeren på 1. sal er det lidt besværligt at komme til - har derfor kun min iPad omkring mig idag. Men hvis én eller flere af jer alligevel skulle få lyst til at sende jeres til mig så gør det gerne, vil gernlækage lidt "at læse" idag  Og I må også vente  Op til jer, ville bare meddele, at jeg først sender imorgen (hvis tøsen er rask) og altså ikke idag som jeg ellers havde sagt. Tak igen, I er skønne 

Anmeld

15. april 2013

hautecouture

StineW79 skriver:

Du må også meget gerne sende den til mig, hvis du har lyst!! Er også udd pæd.

Jeg går også hjemme på barsel lige nu, og ska til at søge job til sommer, men ska til at søge indenfor normal området. Har arbejdet med handicappet børn siden 2005, men vil gerne prøve at arbejde indfor normal området igen, så måske vi ka inspirere hinanden. Vh stine

Vil meget gerne sende min ansøgning så du kan se den - gider du ikke sende din mail i en PB? Taaark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.