Hajer til ansøgninger ?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du må også meget gerne sende den til mig, hvis du har lyst!! Er også udd pæd.

Jeg går også hjemme på barsel lige nu, og ska til at søge job til sommer, men ska til at søge indenfor normal området. Har arbejdet med handicappet børn siden 2005, men vil gerne prøve at arbejde indfor normal området igen, så måske vi ka inspirere hinanden. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Happiness

merle2010 skriver:

ej vil du ikke også læse mine og måske komme med lidt tilbagemelding???

jeg er uddannet pædagog men uden arbejde, da jeg har haft barsel 2 gange efter hinanden

trænger til lidt nye vinkler

Jo da Ser om jeg ikke kan nå det idag Skal på job i weekenden, så ellers bliver det i starten af næste uge.

Du kan sende den til: camilla.rud.larsen@gmail.com

Anmeld

12. april 2013

hautecouture

Happiness skriver:

Jeg er også uddannet pædagog, og synes selv jeg er ret god til det med ansøgninger Jeg er dog indenfor socialpædagogikken, så der er jo lidt forskel på hvordan man formulerer sig, og hvilke kvalifikationer man skal hive frem.

Men du må gerne se en af mine ansøgninger hvis det er. Har netop fået nyt job. Var i arbejde, men søgte noget tættere på. Havde sendt 5 ansøgninger, og blev kaldt til 3 samtaler.

Og hvis det er vil jeg også gerne kigge din igennem og prøve at komme med fifs.

Det vil jeg også meget gerne tage imod det tilbud - har virkelig brug for al den hjælp jeg kan få Det går altid bedst for mig når jeg kan smilende, have en samtale med folk - så hvis bare jeg blev kaldt ind oftere end jeg gør er jeg sikker på, at nole nok skulle synes jeg passer ind hos netop dem

Anmeld

12. april 2013

hautecouture

StineW79 skriver:

Du må også meget gerne sende den til mig, hvis du har lyst!! Er også udd pæd.

Jeg går også hjemme på barsel lige nu, og ska til at søge job til sommer, men ska til at søge indenfor normal området. Har arbejdet med handicappet børn siden 2005, men vil gerne prøve at arbejde indfor normal området igen, så måske vi ka inspirere hinanden. Vh stine

Så søde i alle er - sender jer alle en kopi af min seneste ansøgning søndag - kan desværre ikke nå det før

Hvor er I SKØNNE  Tager gerne imod fifs og vil også gerne læse jeres til inspiration.

Kram til jer skønne kvinder 

Anmeld

12. april 2013

MortilElias2010

Halløj piger/kvinder

Landet ligger sådan at jeg blev færdiguddannet pædagog i januar 2011. Fik et sygevikariat indtil juli hvorefter jeg gik på barsel. november 2012 fik jeg et nyt vikariat - men det sluttede desværre her 1. marts (vidste jeg fra starten) ... Jeg ansøger og ansøger... Har været kaldt til ialt 5 samtaler og det er gået godt (på trods af, at jbarokke er blevet valgt - det sted jeg fik vikariat fra november var et sted, hvor jeg tidligere havde været til samtale) - synes der er LANGT imellem at jeg bliver kaldt ind. Jeg bliver måske indkaldt til samtale i 1 ud af 10 ansøgninger ... Ville SÅ gerne indkaldes nogle flere gange så jeg kan få "vist mig frem"  Derfor spørger jeg; er der nogle herinde der bare er SUPER gode til det med ansøgninger, som mønske har nogle fifs? ...  Jeg synes selv jeg er en ret dygtig pædagog, men måske en mindre god "sælger" ift at skulle sælge mig selv i en ansøgning...

Du må gerne læse de to sidste ansøgninger jeg sendte afsted og begge kom til samtale på - jeg har fast arbejde nu  Du må også læse de andre ansøgninger jeg er kommet til jobsamtale på - altid godt med inspiration. Blev pædagog i 2012  Hvis du vil sende mig din email adresse?  Så sender jeg i aften når sønnike er blevet puttet til natten 

Anmeld

12. april 2013

hautecouture

MortilElias2010 skriver:

Du må gerne læse de to sidste ansøgninger jeg sendte afsted og begge kom til samtale på - jeg har fast arbejde nu  Du må også læse de andre ansøgninger jeg er kommet til jobsamtale på - altid godt med inspiration. Blev pædagog i 2012  Hvis du vil sende mig din email adresse?  Så sender jeg i aften når sønnike er blevet puttet til natten 

Så sød du er Vil jeg meget gerne læse.

min mail er janehenriksen@hotmail.com

Anmeld

12. april 2013

BabyMus

Ville lige ønske held og lykke med det.

Og som en anden skriver, 1 samtale ud af 10 sendte er altså rigtig godt! Ved godt du ikke kan bruge det til så meget når du ikke har fået et job endnu, men alligevel. Jeg har gået et år når vi når til maj - og jeg har altså kun været til 4 samtaler i alt - på et år! Og de to sidste har kun lige været her i februar og marts, ellers var der ikke sket noget siden september sidste år. Dét er altså også en kedelig omgang når man søger SÅ meget og kun får afslag.

Anmeld

12. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
hautecouture skriver:

Så søde i alle er - sender jer alle en kopi af min seneste ansøgning søndag - kan desværre ikke nå det før

Hvor er I SKØNNE  Tager gerne imod fifs og vil også gerne læse jeres til inspiration.

Kram til jer skønne kvinder 

Det vil jeg glæde mig til! Vh stine

Anmeld

12. april 2013

Happiness

hautecouture skriver:

Det vil jeg også meget gerne tage imod det tilbud - har virkelig brug for al den hjælp jeg kan få Det går altid bedst for mig når jeg kan smilende, have en samtale med folk - så hvis bare jeg blev kaldt ind oftere end jeg gør er jeg sikker på, at nole nok skulle synes jeg passer ind hos netop dem

Du kan sende en mail til camilla.rud.larsen@gmail.com så kan jeg kigge på den, og evt sende en af mine til dig, så du kan se hvordan jeg har stilt den op.

Anmeld

12. april 2013

hautecouture

Happiness skriver:

Du kan sende en mail til camilla.rud.larsen@gmail.com så kan jeg kigge på den, og evt sende en af mine til dig, så du kan se hvordan jeg har stilt den op.

Det vil jeg meget gerne - sender den søndag Har ikke mulighed for, at komme til en computer før  Endnu engang tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.