Hajer til ansøgninger ?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.134 visninger
23 svar
1 synes godt om
9. april 2013

hautecouture

Halløj piger/kvinder

Landet ligger sådan at jeg blev færdiguddannet pædagog i januar 2011. Fik et sygevikariat indtil juli hvorefter jeg gik på barsel. november 2012 fik jeg et nyt vikariat - men det sluttede desværre her 1. marts (vidste jeg fra starten) ... Jeg ansøger og ansøger... Har været kaldt til ialt 5 samtaler og det er gået godt (på trods af, at jbarokke er blevet valgt - det sted jeg fik vikariat fra november var et sted, hvor jeg tidligere havde været til samtale) - synes der er LANGT imellem at jeg bliver kaldt ind. Jeg bliver måske indkaldt til samtale i 1 ud af 10 ansøgninger ... Ville SÅ gerne indkaldes nogle flere gange så jeg kan få "vist mig frem"  Derfor spørger jeg; er der nogle herinde der bare er SUPER gode til det med ansøgninger, som mønske har nogle fifs? ...  Jeg synes selv jeg er en ret dygtig pædagog, men måske en mindre god "sælger" ift at skulle sælge mig selv i en ansøgning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

esioul

hautecouture skriver:

Halløj piger/kvinder

Landet ligger sådan at jeg blev færdiguddannet pædagog i januar 2011. Fik et sygevikariat indtil juli hvorefter jeg gik på barsel. november 2012 fik jeg et nyt vikariat - men det sluttede desværre her 1. marts (vidste jeg fra starten) ... Jeg ansøger og ansøger... Har været kaldt til ialt 5 samtaler og det er gået godt (på trods af, at jbarokke er blevet valgt - det sted jeg fik vikariat fra november var et sted, hvor jeg tidligere havde været til samtale) - synes der er LANGT imellem at jeg bliver kaldt ind. Jeg bliver måske indkaldt til samtale i 1 ud af 10 ansøgninger ... Ville SÅ gerne indkaldes nogle flere gange så jeg kan få "vist mig frem"  Derfor spørger jeg; er der nogle herinde der bare er SUPER gode til det med ansøgninger, som mønske har nogle fifs? ...  Jeg synes selv jeg er en ret dygtig pædagog, men måske en mindre god "sælger" ift at skulle sælge mig selv i en ansøgning...

Samtale 1 ud af 10 gange er da vildt godt.

Jeg synes bestemt bare du skal forsætte. Det er bestemt en fordel du overhovedet bliver indkaldt, det tror jeg der er mange der ikke gør.

Anmeld

9. april 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
hautecouture skriver:

Halløj piger/kvinder

Hej 

Jeg er også pædagog og vil gerne hjælpe dig. Jeg har ikke lige tid i aften, men i morgen over middag (forudsat min baby vil sove &nbsp så vil jeg gerne læse din ansøgning og du kan også se en ansøgning, jeg har skrevet som inspiration 

/ Taco78 

Anmeld

9. april 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78

Du kan sende mig en pb med din ansøgning 

/ Taco78 

Anmeld

9. april 2013

hautecouture

esioul skriver:

Samtale 1 ud af 10 gange er da vildt godt.

Jeg synes bestemt bare du skal forsætte. Det er bestemt en fordel du overhovedet bliver indkaldt, det tror jeg der er mange der ikke gør.

Tak for de opmuntrende ord 

Anmeld

9. april 2013

hautecouture

Taco78 skriver:

Hvor er du sød, det vil jeg meget gerne 

Sender den imorgen inden middag og så kan du læse den når du får tid - og om det bliver onsdag eller torsdag er hips som haps ... Vil også meget gerne læse din, trænger også til lidt input - synes mine ansøgninger begynder at ligne hinanden meget. 

Anmeld

11. april 2013

hautecouture

Taco78 skriver:

Har ikke kunne få vores com til at virke... Den går i hak hele tiden, det lort - men satser på jeg kan sende den i løbet af weekenden, for vil stadig meget gerne have respons og læse din ansøgning.

Anmeld

11. april 2013

Happiness

Jeg er også uddannet pædagog, og synes selv jeg er ret god til det med ansøgninger Jeg er dog indenfor socialpædagogikken, så der er jo lidt forskel på hvordan man formulerer sig, og hvilke kvalifikationer man skal hive frem.

Men du må gerne se en af mine ansøgninger hvis det er. Har netop fået nyt job. Var i arbejde, men søgte noget tættere på. Havde sendt 5 ansøgninger, og blev kaldt til 3 samtaler.

Og hvis det er vil jeg også gerne kigge din igennem og prøve at komme med fifs.

Anmeld

12. april 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
hautecouture skriver:

Har ikke kunne få vores com til at virke... Den går i hak hele tiden, det lort - men satser på jeg kan sende den i løbet af weekenden, for vil stadig meget gerne have respons og læse din ansøgning.

Det er bare helt i orden  Jeg er på barsel, så har masser sag tid 

/ Taco78 

Anmeld

12. april 2013

merle2010

Happiness skriver:

Jeg er også uddannet pædagog, og synes selv jeg er ret god til det med ansøgninger Jeg er dog indenfor socialpædagogikken, så der er jo lidt forskel på hvordan man formulerer sig, og hvilke kvalifikationer man skal hive frem.

Men du må gerne se en af mine ansøgninger hvis det er. Har netop fået nyt job. Var i arbejde, men søgte noget tættere på. Havde sendt 5 ansøgninger, og blev kaldt til 3 samtaler.

Og hvis det er vil jeg også gerne kigge din igennem og prøve at komme med fifs.

ej vil du ikke også læse mine og måske komme med lidt tilbagemelding???

jeg er uddannet pædagog men uden arbejde, da jeg har haft barsel 2 gange efter hinanden

trænger til lidt nye vinkler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.