hvordan gør du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Aabye

Mette N skriver:

okay det er bare iorden, hvor tit gør du det ?

Jeg har slet ikke en hund hvor det skal gøres på.. Men har til gengæld været i praktik ved en hundefrisør.. Og det var hende der sagde at det blev nemmere med tiden.. 
Synes at hun sagde at det skulle gøres en gang hver 6 uge ca.. alt efter hvor hurtigt hårene vokser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

mn

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg har slet ikke en hund hvor det skal gøres på.. Men har til gengæld været i praktik ved en hundefrisør.. Og det var hende der sagde at det blev nemmere med tiden.. 
Synes at hun sagde at det skulle gøres en gang hver 6 uge ca.. alt efter hvor hurtigt hårene vokser

Okay, jamen mange tak for hjælpen

Anmeld

10. april 2013

L&V

Mette N skriver:

tak for dit fine forslag det vil jeg prøve hvis den tang driller for meget

Det er i hvert fald nemmere også får man ik taget for meget og for langt nede i øret

Anmeld

10. april 2013

mn

Månsson skriver:

Det er i hvert fald nemmere også får man ik taget for meget og for langt nede i øret

Jeg troede så ikke det var muligt at tage for langt nede, men så lærte jeg også noget nyt

Anmeld

10. april 2013

L&V

Mette N skriver:

Jeg troede så ikke det var muligt at tage for langt nede, men så lærte jeg også noget nyt

Jo det ka man sagtens de ka få øre betændelse og springe trommehinden ved det

Anmeld

10. april 2013

mn

Månsson skriver:

Jo det ka man sagtens de ka få øre betændelse og springe trommehinden ved det

hold da op så var det godt kæresten var så forsigtig med at tage for meget men det gik heldigvis rigtig godt i dag da vi prøvede første gang, så nu satser jeg på der ikke kommer nogle problemer med de ørere

Anmeld

10. april 2013

L&V

Mette N skriver:

hold da op så var det godt kæresten var så forsigtig med at tage for meget men det gik heldigvis rigtig godt i dag da vi prøvede første gang, så nu satser jeg på der ikke kommer nogle problemer med de ørere

Jeg ved heller ik om det er sådan med alle hunde men det sagde vores hunde trimmer og dyrelæge bare

Anmeld

11. april 2013

mn

Månsson skriver:

Jeg ved heller ik om det er sådan med alle hunde men det sagde vores hunde trimmer og dyrelæge bare

Okay, da jeg spurgte der nede fik jeg svaret: du skal nok bare ikke tage så mange for jeg tror det gør ondt på dem.

Så jeg tænkte hvis det var den eneste grund og han ikke sagde noget til det, så betød det vel at man gerne måtte tage flere, men det kan jeg så hører på dig at det betyder det ikke

Anmeld

11. april 2013

L&V

Mette N skriver:

Okay, da jeg spurgte der nede fik jeg svaret: du skal nok bare ikke tage så mange for jeg tror det gør ondt på dem.

Så jeg tænkte hvis det var den eneste grund og han ikke sagde noget til det, så betød det vel at man gerne måtte tage flere, men det kan jeg så hører på dig at det betyder det ikke

Det er i hvert fald ikke min erfaring nej.. De små hård helt inde i øret er jo til for at beskytte så der ik kommer snavs osv derind så hvis alt det kommer ind i et helt åbent øre så kan det komme al verdens bakterier osv

Anmeld

11. april 2013

mn

Månsson skriver:

Det er i hvert fald ikke min erfaring nej.. De små hård helt inde i øret er jo til for at beskytte så der ik kommer snavs osv derind så hvis alt det kommer ind i et helt åbent øre så kan det komme al verdens bakterier osv

Vil det så sige man slet ikke må fjerne dem inderst i øret som man kan se selvom der er vildt mange? eller vil det bare isge man skal lade nogle sidde tilbage?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.