hvordan gør du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.294 visninger
32 svar
3 synes godt om
9. april 2013

mn

Hej

Vi har en lille hund og er blevet foreslået at fjerne hans hår i ørerne med en tang som bruges til det, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man skal gøre det? 

Så er der nogle her inde der kan hjælpe mig

Jeg tænker hvordan holder man hunden bedst når det er?

skal man hive lige op eller hvad skal man?

og hvor mange hår må man tage af gangen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

HoltSchmidt

Mette N skriver:

Hej

Vi har en lille hund og er blevet foreslået at fjerne hans hår i ørerne med en tang som bruges til det, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man skal gøre det? 

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg ikke ved noget om det.

Men hvis det var mig, ville jeg tage ham til hundefrisør

Anmeld

9. april 2013

mn

HoltSchmidt skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg ikke ved noget om det.

Men hvis det var mig, ville jeg tage ham til hundefrisør

Det er det han lige har været, men hun har kun klippede dem kortere og ikke revet dem ud, så nu må jeg jo selv gøre det

Anmeld

9. april 2013

LilleLene

Mette N skriver:

Hej

hvorfor vil du hive det ud ? :O

Anmeld

9. april 2013

mn

LilleLene skriver:

hvorfor vil du hive det ud ? :O

fordi den race har meget hår i ørerne og hvis man ikke holder det nede kan der gå betændelse i øregangen så han skal i narkose og have det ordnet, så vil godt undgå at han skal igennem det

Anmeld

9. april 2013

malliebooh

Mette N skriver:

Hej

Vi har også en lille hund herhjemme og jeg kan såmænd bare hive fat i det med fingrene og det gør ikke ondt på hende  

Min storesøster som også har en lille hund kan desværre ikke fjerne alle hårene så hunden døjer med infektion og mider i ørene Hun er nødt til at tage hunden til dyrelæge hver gang

Såå, ved nogle hunde er det nemt og andre ikke

Anmeld

9. april 2013

Kief31

Mette N skriver:

Hej

Hårerne i ørerne sidder ikke ret fast, jeg har tidligere gjort det på en andens hund jævnligt. Det er bare at tage dem med fingrene når de er lange nok, og trække en lille tot ad gangen, lige op..

Anmeld

9. april 2013

mn

malliebooh skriver:

Vi har også en lille hund herhjemme og jeg kan såmænd bare hive fat i det med fingrene og det gør ikke ondt på hende  

Min storesøster som også har en lille hund kan desværre ikke fjerne alle hårene så hunden døjer med infektion og mider i ørene Hun er nødt til at tage hunden til dyrelæge hver gang

Såå, ved nogle hunde er det nemt og andre ikke

Ja jeg har godt hørt det er meget forskelligt hvordan det er, men jeg har prøvet med fingerne og de sidder ret godt først, derfor har jeg bestilt den tang, men så blev jeg bare i tvivl om hvordan man skulle bruge den og kunne ikek rigtig finde nogle vidioer om det men mange tak for dit svar. Bruger du så det der middel man kan putte ind i deres øre så det løsner sig af sig selv eller sidder de bare så løst?

Anmeld

9. april 2013

mn

Kief31 skriver:

Hårerne i ørerne sidder ikke ret fast, jeg har tidligere gjort det på en andens hund jævnligt. Det er bare at tage dem med fingrene når de er lange nok, og trække en lille tot ad gangen, lige op..

Min hunds håt sidder desværre temmelig godt fast, for har forsøgt med fingerne Men hvis man skal trække lige op når man gør det med fingerne må det jo også være sådan hvis man bruger en tang, så mange tak for din hjælp

Anmeld

9. april 2013

malliebooh

Mette N skriver:

Ja jeg har godt hørt det er meget forskelligt hvordan det er, men jeg har prøvet med fingerne og de sidder ret godt først, derfor har jeg bestilt den tang, men så blev jeg bare i tvivl om hvordan man skulle bruge den og kunne ikek rigtig finde nogle vidioer om det men mange tak for dit svar. Bruger du så det der middel man kan putte ind i deres øre så det løsner sig af sig selv eller sidder de bare så løst?

Jeg bruger ikke noget middel nej , så løst må de da sidde .. For hunden siger ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.