hvordan gør du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

mn

malliebooh skriver:

Jeg bruger ikke noget middel nej , så løst må de da sidde .. For hunden siger ingenting

hold da fast nu er jeg lidt misundelig jeg synes godt nok det gør lidt ondt på mig at tænke på hvis det kommer til at gøre ondt på ham, for han aner jo ikke at det er for hans eget bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

malliebooh

Mette N skriver:

hold da fast nu er jeg lidt misundelig jeg synes godt nok det gør lidt ondt på mig at tænke på hvis det kommer til at gøre ondt på ham, for han aner jo ikke at det er for hans eget bedste

Nej det er jo lige det .. Jeg havde det også skidt med det de første par gange .. Men hun lå jo helt stille og faktisk med lukkede øjne .. Så det kunne da ikke gøre ondt

Anmeld

9. april 2013

LilleLene

Mette N skriver:

fordi den race har meget hår i ørerne og hvis man ikke holder det nede kan der gå betændelse i øregangen så han skal i narkose og have det ordnet, så vil godt undgå at han skal igennem det

nåårh okay

Anmeld

9. april 2013

mn

malliebooh skriver:

Nej det er jo lige det .. Jeg havde det også skidt med det de første par gange .. Men hun lå jo helt stille og faktisk med lukkede øjne .. Så det kunne da ikke gøre ondt

nej okay, det har du ret i

Jeg satser på han er lige så ligeglad når jeg skal prøve med tangen for han var godt nok sur på mig da jeg forsøgte med fingerne

Anmeld

9. april 2013

malliebooh

Mette N skriver:

nej okay, det har du ret i

Jeg satser på han er lige så ligeglad når jeg skal prøve med tangen for han var godt nok sur på mig da jeg forsøgte med fingerne

Anmeld

9. april 2013

Aabye

Det bliver nemmere med tiden.. Det kan godt gøre en smule ondt i starten hvis de sidder godt fast  

Anmeld

9. april 2013

L&V

Hvis du ik er helt tryk ved tangen så ta et stk køkkenrulle eller en klud og så gør det med det og fingrene.. det gør jeg selv og har bedre føling med det på den måde

Anmeld

10. april 2013

mn

malliebooh skriver:

hehe tak

Anmeld

10. april 2013

mn

Line - med 2 boblinger skriver:

Det bliver nemmere med tiden.. Det kan godt gøre en smule ondt i starten hvis de sidder godt fast  

okay det er bare iorden, hvor tit gør du det ?

Anmeld

10. april 2013

mn

Månsson skriver:

Hvis du ik er helt tryk ved tangen så ta et stk køkkenrulle eller en klud og så gør det med det og fingrene.. det gør jeg selv og har bedre føling med det på den måde

tak for dit fine forslag det vil jeg prøve hvis den tang driller for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.