Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Det kunne være skønt i hvert fald Så håber jeg heller ikke det bliver noget problem for mig Jeg ser allerede meget gravid ud! Ved godt det kun skyldes at jeg er oppustet, men det sidder helt ligesom en babybule. Og så er det jo meget tydeligt, når maven normalt ikke buler det mindste
Det kunne være skønt i hvert fald Så håber jeg heller ikke det bliver noget problem for mig Jeg ser allerede meget gravid ud! Ved godt det kun skyldes at jeg er oppustet, men det sidder helt ligesom en babybule. Og så er det jo meget tydeligt, når maven normalt ikke buler det mindste
min læge sagde når man er rigtig tynd i forvejen skete der intet ved det så mon dog!
er det dit første barn så?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mulle85 skriver: min læge sagde når man er rigtig tynd i forvejen skete der intet ved det så mon dog! er det dit første barn så?
Anonym skriver: Så håber jeg heller ikke min læge siger noget, hvis vægten fortsætter med at stige Ja, det er første barn
Så håber jeg heller ikke min læge siger noget, hvis vægten fortsætter med at stige Ja, det er første barn
det ku jeg ikke forestille mig!
glæd dig det er det største og være gravid og få barn, man oplever intet større end det!
mulle85 skriver: det ku jeg ikke forestille mig! glæd dig det er det største og være gravid og få barn, man oplever intet større end det!
Anonym skriver: Jeg glæder mig også helt vildt allerede Ved også det uden tvivl bliver det største i hele verden
Jeg glæder mig også helt vildt allerede Ved også det uden tvivl bliver det største i hele verden
det gør det uden tvivl, så forstår dig godt!
Jeg havde taget 5 kg på, nærmest det sekund jeg fandt ud af jeg var gravid.
Men jeg tog så heller ikke mere på før uge 20
sne190810 skriver: Jeg havde taget 5 kg på, nærmest det sekund jeg fandt ud af jeg var gravid. Men jeg tog så heller ikke mere på før uge 20
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128