Er det normalt allerede at tage på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
25 svar
1 synes godt om
9. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 7 (6+), og er allerede begyndt at tage på. Min vægt lå inden graviditeten på 49-50 kg. Jeg har altid haft rigtig svært ved at tage på, og min vægt har været fast de sidste mange år.
Nu er jeg så blevet gravid og jeg er ret oppustet. Jeg spiser ikke mere end jeg plejer, tværtimod, da jeg ofte har kvalme i længere perioder. Har skiftet alt usundt ud med noget sundt. Men alligvel er min vægt allerede på 51-52 kg. Synes det er vildt jeg allerede tager på nu. Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Benjamins'mor

De første 5 uger tog jeg 1 kg på, de næste uger har jeg tabt 4 kg. Har nu tabt 5 kg og er 14+0.

Anmeld

9. april 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 7 (6+), og er allerede begyndt at tage på. Min vægt lå inden graviditeten på 49-50 kg. Jeg har altid haft rigtig svært ved at tage på, og min vægt har været fast de sidste mange år.
Nu er jeg så blevet gravid og jeg er ret oppustet. Jeg spiser ikke mere end jeg plejer, tværtimod, da jeg ofte har kvalme i længere perioder. Har skiftet alt usundt ud med noget sundt. Men alligvel er min vægt allerede på 51-52 kg. Synes det er vildt jeg allerede tager på nu. Er det normalt?

Jeg startede med at tage 7 kg på i løber af de første 7 uger.. Har dog smidt 7,9 kg igen.. Jeg er 14+ nu..

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

De første 5 uger tog jeg 1 kg på, de næste uger har jeg tabt 4 kg. Har nu tabt 5 kg og er 14+0.

Okay, tak for svar det var ikke meget du tog på, men det er nok meget normalt at tage noget på i starten så

Anmeld

9. april 2013

Victoria2013

Til mit første lægebesøg, hvor jeg var i uge 5, havde jeg allerede taget de første 4 kg på... men da var mine bryster allerede også begyndt at vokse og jeg havde fået en sult uden lige i starten, så der er en logisk forklaring

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Jeg startede med at tage 7 kg på i løber af de første 7 uger.. Har dog smidt 7,9 kg igen.. Jeg er 14+ nu..

Hold da op, det var meget har du tabt dem uden at gøre noget for det?

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

Kia2013 skriver:

Til mit første lægebesøg, hvor jeg var i uge 5, havde jeg allerede taget de første 4 kg på... men da var mine bryster allerede også begyndt at vokse og jeg havde fået en sult uden lige i starten, så der er en logisk forklaring

Ja så er det nok meget logisk
Mine bryster er også vokset en del, og de vejer en del mere. Jeg har måske lidt øget appetit om aftenen, men jeg spiser så ikke nær så meget i løbet af dagen som jeg plejer. Men mon ikke det er okay?

Anmeld

9. april 2013

Victoria2013

Anonym skriver:

Ja så er det nok meget logisk
Mine bryster er også vokset en del, og de vejer en del mere. Jeg har måske lidt øget appetit om aftenen, men jeg spiser så ikke nær så meget i løbet af dagen som jeg plejer. Men mon ikke det er okay?

Så længe lægen ikke siger noget til det, tror jeg det er ganske okay

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

Kia2013 skriver:

Jeg har endnu ikke været ved lægen. Skal jeg først i denne uge

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

Kia2013 skriver:

Jeg har endnu ikke været ved lægen. Skal jeg først i denne uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.