Er det normalt allerede at tage på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Hold da op, det var meget har du tabt dem uden at gøre noget for det?

Jeg har absolut intet gjort for det.. Jeg har dog ikke været så sulten.. Spiser tit, men meget lidt af gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Jeg har absolut intet gjort for det.. Jeg har dog ikke været så sulten.. Spiser tit, men meget lidt af gangen

Okay, hvor er det altså vildt det der foregår i og med ens krop men så tror jeg, jeg lader være med at tænke meget mere over det. Så længe jeg ikke har taget mere på

Anmeld

9. april 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Okay, hvor er det altså vildt det der foregår i og med ens krop men så tror jeg, jeg lader være med at tænke meget mere over det. Så længe jeg ikke har taget mere på

Jeg tænker lidt at hvis man tager meget på så er det fordi det er det kroppen har behov for, og hvis man taber sig, så er det fordi kroppen har nok jeg er overvægtig, så for mig er det bare godt at tabe mig, men læge siger dog at jeg må tage 12-14 kg på i løbet af graviditeten.. Men jeg venter os tvillinger

Anmeld

9. april 2013

mulle85

jeg vejede inden min sidste graviditet 44 og tog også ret hurtigt på,inden jeg fødte havde jeg taget 22 på meen de er så tabt igen og er på 45 igen nu!

så tror det er meget forskelligt!

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Jeg tænker lidt at hvis man tager meget på så er det fordi det er det kroppen har behov for, og hvis man taber sig, så er det fordi kroppen har nok jeg er overvægtig, så for mig er det bare godt at tabe mig, men læge siger dog at jeg må tage 12-14 kg på i løbet af graviditeten.. Men jeg venter os tvillinger

Ja, kroppen justerer nok efter hvad den har brug for
Ja okay, tvillinger kræver jo også lidt mere af kroppen

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

jeg vejede inden min sidste graviditet 44 og tog også ret hurtigt på,inden jeg fødte havde jeg taget 22 på meen de er så tabt igen og er på 45 igen nu!

så tror det er meget forskelligt!

Okay, så er det nok meget normalt det er bare lidt vildt når jeg altid har "kæmpet" for at holde vægten oppe hvor den var lige inden. Og nu er der allerede kommet lidt oveni

Anmeld

9. april 2013

mulle85

Anonym skriver:

Okay, så er det nok meget normalt det er bare lidt vildt når jeg altid har "kæmpet" for at holde vægten oppe hvor den var lige inden. Og nu er der allerede kommet lidt oveni

så er det jo rart og tage lidt på!

jeg har aldrig haft problemer med og smide mit igen, har født 2 gange nu og det kan man ikke se!

så måske du får det lige sådan bagefter!

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

så er det jo rart og tage lidt på!

jeg har aldrig haft problemer med og smide mit igen, har født 2 gange nu og det kan man ikke se!

så måske du får det lige sådan bagefter!

Det håber jeg
Min mor har også altid været meget slank og har også svært ved at holde vægten oppe. Hun var tilbage til "normalen" undet en uge efter de 3 fødsler hun har været igennem

Anmeld

9. april 2013

mulle85

Anonym skriver:

Det håber jeg
Min mor har også altid været meget slank og har også svært ved at holde vægten oppe. Hun var tilbage til "normalen" undet en uge efter de 3 fødsler hun har været igennem

så tror jeg du har en ret stor chance også!

min læge sagde i hvertfald tilmig det intet gjorde jeg tog så meget på under min graviditet og synes ret hurtigt man ku fornemme en bule!

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

så tror jeg du har en ret stor chance også!

min læge sagde i hvertfald tilmig det intet gjorde jeg tog så meget på under min graviditet og synes ret hurtigt man ku fornemme en bule!

Det kunne være skønt i hvert fald

Så håber jeg heller ikke det bliver noget problem for mig
Jeg ser allerede meget gravid ud! Ved godt det kun skyldes at jeg er oppustet, men det sidder helt ligesom en babybule. Og så er det jo meget tydeligt, når maven normalt ikke buler det mindste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.