Tidlig skanning hjæælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.126 visninger
22 svar
1 synes godt om
9. april 2013

Anonym trådstarter

Kære alle

Jeg har brug for jeres hjælp!! Jeg har været til tidlig indvendig skannning, men fostersækken er mindre, end den burde være, og der var endnu ikke hjerteblink.

På skanningsbilledet står der "GS (gestationssæk) 4w1d" altså 4 uger og 1 dag. Men men men men, det kan IKKE passe, jeg kun er det.

Mit sp er så, om det KAN være, at det er graviditetens alder og ikke, hvor langt, jeg er henne, altså om det i virkeligheden betyder, jeg er 6 +1?? Blev virkeligt dårligt informeret, og kan først ringe og forhøre mig i morgen.

Hjææælp, hvad stod der på jeres TIDLIGE billeder og hvor lang var GS'en i mm?

Håber virkelig på svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kære alle

Jeg har brug for jeres hjælp!! Jeg har været til tidlig indvendig skannning, men fostersækken er mindre, end den burde være, og der var endnu ikke hjerteblink.

På skanningsbilledet står der "GS (gestationssæk) 4w1d" altså 4 uger og 1 dag. Men men men men, det kan IKKE passe, jeg kun er det.

Mit sp er så, om det KAN være, at det er graviditetens alder og ikke, hvor langt, jeg er henne, altså om det i virkeligheden betyder, jeg er 6 +1?? Blev virkeligt dårligt informeret, og kan først ringe og forhøre mig i morgen.

Håber virkelig på svar!

Pip!!

Anmeld

9. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Kære alle

Håber virkelig på svar!

på mine billeder står der GA= gestastions alder

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

på mine billeder står der GA= gestastions alder

Ja, her står der GA...

Jeg kan bare ikke få det til at passe. Målet er 10,6 mm, og så er man altså ikke KUN 4+1, hvis gestationssækken har den længde... I hvert fald ikke, hvis man skal tro min-mave.dk..- Deres oplysninger om graviditeten uge for uge. Ved du, om den side er troværdig?

Anmeld

9. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Ja, her står der GA...

Jeg kan bare ikke få det til at passe. Målet er 10,6 mm, og så er man altså ikke KUN 4+1, hvis gestationssækken har den længde... I hvert fald ikke, hvis man skal tro min-mave.dk..- Deres oplysninger om graviditeten uge for uge. Ved du, om den side er troværdig?

tror at det er fordi det mål der er, er ikke selve fosteret da fosteret endnu er så mikro lille at det ikke kan måles - min tidligste scanning er fra 6+5..

men  hvad sagde gynækologen der scannede dig?

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

tror at det er fordi det mål der er, er ikke selve fosteret da fosteret endnu er så mikro lille at det ikke kan måles - min tidligste scanning er fra 6+5..

men  hvad sagde gynækologen der scannede dig?

Nej, det er ikke mål på fosteret.

Gynækologen var meget vævende, men blev ved med at påstå, jeg ikke var længere henne end MAX 5 uger. Og det kan overhovedet ikke passe, selvom man tager forbehold for at befrugtningen kan være sket nogle dage efter samleje... 

Det er målet på hele babyhulen, hvis man kan sige det sådan (GS). HVad var dine mål i 6+4?

Anmeld

9. april 2013

Maja88

Anonym skriver:

Gynækologen var meget vævende, men blev ved med at påstå, jeg ikke var længere henne end MAX 5 uger. Og det kan overhovedet ikke passe, selvom man tager forbehold for at befrugtningen kan være sket nogle dage efter samleje... 

Det er målet på hele babyhulen, hvis man kan sige det sådan (GS). HVad var dine mål i 6+4?

Hvorfo kan det ikke passe??

Anmeld

9. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

men du fik vel tid til ny scanning?

8,1 mm ved 6+5

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Hvorfo kan det ikke passe??

Fordi, så skulle det være helligånden, der har befrugtet mig.. ELLER sæden har overlevet i 10 dage i livmoderen, inden befrugtning...

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

men du fik vel tid til ny scanning?

8,1 mm ved 6+5

Ok, tak, var det crl mål de der 8,1 mm eller hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.