September baby hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

Frejsmor

sippedillen skriver:

Har desværre kun lige dette billede på mobilen hvor Oliver har den dragt på fra hm. Er det sådan en DTU mener som en bamsedragt?

Jeps, det er sådan en der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

sippedillen

Frejsmor skriver:

Jeps, det er sådan en der..

Den dragt brugte vi også meget! Men debare dog barklikke de helt små størrelser. Tror måske det er en 68 jeg har- er ikke helt sikker. Den ligger i en kasse med alt babytøjet i. Må nok hellere lige gå kigget på det så jeg ved hvad jeg præcis mangler til den koldetid. 

Anmeld

9. april 2013

modesty

sippedillen skriver:

Vil slet ikke bruge voksi! Jeg vil have en lift med dyne i self. Jeg er ikke tilhænger af voksi men er jo smag og behag gudskelov for man må have forskellige behov og meninger. Vi bruger liften til den lille kan sove i om natten i starten. Bruger nemlig ikke vugge. Og når det er vinter vil jeg gerne have læ op over babyens hovede og synes jeg altså ikke Rigtig der er i en voksi!

OK - jeg har været SÅ glad for vores voksi, og der kom intet træk omkring babys hoved - men hver sin smag. 

Jeg ville købe en sovedragt, så. Helst uldfleece, som den her: 

http://hoppeloppe.dk/shop/graa-uldfleece-koeredragt-53894p.html

Ellers almindelig fleece. Og køb den for stor. Det gør slet ikke noget at baby svømmer i den i starten, og måske du ikke engang skal bruge den i den første måneds tid hvis det er varmt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.