September baby hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

sippedillen

Har også tænkt på og købe både en lille fleesdragt og også en tyk flyverdragt og self hjelme og huer. Vanter og sådan noget varmt tøj og strømpebukser og den dur. Vi har aldrig brugt uld tøj- mine børn kan simpelhen ikke have det på uden de koger og får vildt mange varmknopper og sådaN. Begge de drenge vi har har efter deres far arvet med og være gode til og holde varmen og nemt komme til og få det for varmt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

sippedillen

Månsson skriver:

Det har jeg os masser af inden længe

Hehe har også en del fra vores to drenge. Men det er mere kortærmede bodyer, shorts og sådan noget lidt mere sommer agtigt. Men har self og langærmede bodyer og sådan som jeg vil bruge igen. Det er jo næsten ikke brugt. Har lidt fra ham på snart 7 var lille- og har endnu mere fra ham på snart 2 fra han blev født. Men mangler jo flyverdragter,dragter og vanter og ligende i de små størrelser. Men var lidt usikker på hvor meget sådan et bette spædbarn skal pakkes ind sidst i september månede uden at fryser døsigst uden og få det for varmt. Fordi væejret er jo stadig køligt og bliver køligere inde for kort tid da det jo er sidst i sep. 

Anmeld

8. april 2013

sippedillen

medRenernes henstruktur str tænker jeg lidt om det ikke ville være bedst og købe enten i 56 eller 62. Så den kan bruge det i noget tid. En str 50 brugesko ikke længe. Måske en fleesdragt i str 56 og måske en flyverdragt til vinteren i 62 eller ville i gå helt op i en 68??          Tænker en 68 er jo til en alder fra 4-6 mdr og en 62 er vel til 2-3 mdr gammel ca.

Anmeld

8. april 2013

Francisca

sippedillen skriver:

Hej. Vi venter en Lille til omkring den 24/9 2013. Jeg er lidet usikker på hvor meget varmt tøj vi skal anskaffe, da de to andre drenge er begge født i juni så det har jo været om sommeren. Tænker sidst i sep så er vi snart hemne i oktober. Når den lille skal ud- ville i så komme den i en lille tynd flyverdragt eller bare en jakke eller kan man godt give dem en alm vinterflyverdragt på. Vi har ikke bil så er derfor ofte ude og gå lange ture!  Hvad ville i bruge? Og evt hva størrelse?  Hvad ville i evt anbefale? Vil lige sige jeg ikke bruger voksipose men vil bruge en alm hård lift som er med til barnevognene!!

Her er lidt forskellige som kan bruges

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. april 2013

L&V

sippedillen skriver:

Hehe har også en del fra vores to drenge. Men det er mere kortærmede bodyer, shorts og sådan noget lidt mere sommer agtigt. Men har self og langærmede bodyer og sådan som jeg vil bruge igen. Det er jo næsten ikke brugt. Har lidt fra ham på snart 7 var lille- og har endnu mere fra ham på snart 2 fra han blev født. Men mangler jo flyverdragter,dragter og vanter og ligende i de små størrelser. Men var lidt usikker på hvor meget sådan et bette spædbarn skal pakkes ind sidst i september månede uden at fryser døsigst uden og få det for varmt. Fordi væejret er jo stadig køligt og bliver køligere inde for kort tid da det jo er sidst i sep. 

Det er jo os vildt forskelligt hvor varmt eller koldt der er i sep.. men oktober plejer være ret kold syntes jeg og man ser sig om er der frost

Anmeld

8. april 2013

sippedillen

Francisca skriver:

Her er lidt forskellige som kan bruges

Mange tak :-) vil da lige tjekke dem ud. Fåes de i de små str?

Anmeld

8. april 2013

modesty

Hej. Vi venter en Lille til omkring den 24/9 2013. Jeg er lidet usikker på hvor meget varmt tøj vi skal anskaffe, da de to andre drenge er begge født i juni så det har jo været om sommeren. Tænker sidst i sep så er vi snart hemne i oktober. Når den lille skal ud- ville i så komme den i en lille tynd flyverdragt eller bare en jakke eller kan man godt give dem en alm vinterflyverdragt på. Vi har ikke bil så er derfor ofte ude og gå lange ture!  Hvad ville i bruge? Og evt hva størrelse?  Hvad ville i evt anbefale? Vil lige sige jeg ikke bruger voksipose men vil bruge en alm hård lift som er med til barnevognene!!

Jeg ville aldrig købe en flyverdragt til en nyfødt. Sikke et helvede at skulle tage den af og på. 

Jeg kan varmt anbefale en voksi, så slipper man for alt hvad der hedder overtøj. 

En hjemmestrikket uldsovepose er også rigtig god, men de er tit lidt dyre, og så vil jeg foretrække en voksi hvis det er enten eller.

Ellers et uldtæppe ovenpå madrassen i vognen og en fleecedragt.

Anmeld

8. april 2013

sippedillen

Månsson skriver:

Det er jo os vildt forskelligt hvor varmt eller koldt der er i sep.. men oktober plejer være ret kold syntes jeg og man ser sig om er der frost

Præcis og siden det jo bliver sidst i sep (med mindre dr sætter mig igang før tiD som med den sidste- havde termin den 4/7 men blev sat igang den 23/6 og fødte så dejlige Oliver den 24/6. ) men tænker jo det er vinteren man går i møde....

Anmeld

8. april 2013

Francisca

sippedillen skriver:

Mange tak :-) vil da lige tjekke dem ud. Fåes de i de små str?

Ja det gør de 

Anmeld

8. april 2013

sippedillen

Månsson skriver:

Præcis og siden det jo bliver sidst i sep (med mindre dr sætter mig igang før tiD som med den sidste- havde termin den 4/7 men blev sat igang den 23/6 og fødte så dejlige Oliver den 24/6. ) men tænker jo det er vinteren man går i møde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.