September baby hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

sippedillen

Månsson skriver:

Det er jo os vildt forskelligt hvor varmt eller koldt der er i sep.. men oktober plejer være ret kold syntes jeg og man ser sig om er der frost

Præcis og siden det jo bliver sidst i sep (med mindre dr sætter mig igang før tiD som med den sidste- havde termin den 4/7 men blev sat igang den 23/6 og fødte så dejlige Oliver den 24/6. ) men tænker jo det er vinteren man går i møde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

sippedillen

Månsson skriver:

Det er jo os vildt forskelligt hvor varmt eller koldt der er i sep.. men oktober plejer være ret kold syntes jeg og man ser sig om er der frost

Præcis og siden det jo bliver sidst i sep (med mindre dr sætter mig igang før tiD som med den sidste- havde termin den 4/7 men blev sat igang den 23/6 og fødte så dejlige Oliver den 24/6. ) men tænker jo det er vinteren man går i møde....

Anmeld

8. april 2013

sippedillen

Francisca skriver:

Ja det gør de 

Tak :-D vil da lige prøve og kigge. 

Anmeld

8. april 2013

Frejsmor

Jeg har en søn fra 30 september 2011 og nu venter jeg igen en lille september baby med termin 26/09-13.. 

Vi brugte bamsedragt fra H&M og var rigtig glade for dem, så der har jeg heldigvis en del der kan genbruges til den lille ny.. Har både bamsedragterne i 56, 62 og 68..

Da min søn var lille brugte vi også hård lift i barnevognen og startede først med voksi da kan blev for stor til liften..

Min søn var som helt lille et rimelig varmt barn, så han havde kun ét lag tøj på i efteråret så en hjelm og bamsedragten(den er med fødder og med sådan nogle indbyggede fold-ud-vanter) og så en dyne self, var det rigtig koldt havde han nogle gange en ekstra trøje på..

Anmeld

8. april 2013

Francisca

sippedillen skriver:

Tak :-D vil da lige prøve og kigge. 

Magasin fører en masse mærker Med lækre fleecedragter og uld havde selv en molo fleece i str.56 

Anmeld

8. april 2013

sippedillen

modesty skriver:

Jeg ville aldrig købe en flyverdragt til en nyfødt. Sikke et helvede at skulle tage den af og på. 

Jeg kan varmt anbefale en voksi, så slipper man for alt hvad der hedder overtøj. 

En hjemmestrikket uldsovepose er også rigtig god, men de er tit lidt dyre, og så vil jeg foretrække en voksi hvis det er enten eller.

Ellers et uldtæppe ovenpå madrassen i vognen og en fleecedragt.

Vil slet ikke bruge voksi! Jeg vil have en lift med dyne i self. Jeg er ikke tilhænger af voksi men er jo smag og behag gudskelov for man må have forskellige behov og meninger. Vi bruger liften til den lille kan sove i om natten i starten. Bruger nemlig ikke vugge. Og når det er vinter vil jeg gerne have læ op over babyens hovede og synes jeg altså ikke Rigtig der er i en voksi!

Anmeld

8. april 2013

sippedillen

Frejsmor skriver:

Jeg har en søn fra 30 september 2011 og nu venter jeg igen en lille september baby med termin 26/09-13.. 

Vi brugte bamsedragt fra H&M og var rigtig glade for dem, så der har jeg heldigvis en del der kan genbruges til den lille ny.. Har både bamsedragterne i 56, 62 og 68..

Da min søn var lille brugte vi også hård lift i barnevognen og startede først med voksi da kan blev for stor til liften..

Min søn var som helt lille et rimelig varmt barn, så han havde kun ét lag tøj på i efteråret så en hjelm og bamsedragten(den er med fødder og med sådan nogle indbyggede fold-ud-vanter) og så en dyne self, var det rigtig koldt havde han nogle gange en ekstra trøje på..

Ej hvor sjovt min egne beregninger ville og så sige jeg ville have termin den 26/9 men scanning siger den 25/9. Hvor sjovt lige og finde en som man er næsten lige langt med :-). Sådan eN bamsedragt du snakker om fra hm er det dem de har kørt med i hvid og brun? Havde en til Oliver (kan ikke huske lige hva str) den er hvids med hue med ører. Fødder og så sådan nogle "vanter" man kan vippe fra fingerne og vippe hen over fingerne. 

Anmeld

8. april 2013

sippedillen

sippedillen skriver:

Ej hvor sjovt min egne beregninger ville og så sige jeg ville have termin den 26/9 men scanning siger den 25/9. Hvor sjovt lige og finde en som man er næsten lige langt med :-). Sådan eN bamsedragt du snakker om fra hm er det dem de har kørt med i hvid og brun? Havde en til Oliver (kan ikke huske lige hva str) den er hvids med hue med ører. Fødder og så sådan nogle "vanter" man kan vippe fra fingerne og vippe hen over fingerne. 

Har desværre kun lige dette billede på mobilen hvor Oliver har den dragt på fra hm. Er det sådan en DTU mener som en bamsedragt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. april 2013

morethanperfect

sippedillen skriver:

Hej. Vi venter en Lille til omkring den 24/9 2013. Jeg er lidet usikker på hvor meget varmt tøj vi skal anskaffe, da de to andre drenge er begge født i juni så det har jo været om sommeren. Tænker sidst i sep så er vi snart hemne i oktober. Når den lille skal ud- ville i så komme den i en lille tynd flyverdragt eller bare en jakke eller kan man godt give dem en alm vinterflyverdragt på. Vi har ikke bil så er derfor ofte ude og gå lange ture!  Hvad ville i bruge? Og evt hva størrelse?  Hvad ville i evt anbefale? Vil lige sige jeg ikke bruger voksipose men vil bruge en alm hård lift som er med til barnevognene!!

Noel er fra den 30 sep. og han har ligget i køredragt og gør det stadig .. Andet er simpelthen for koldt .. Dog har han lige nu , kun en body når han har køredragten på . Ellers blir det for varmt

Anmeld

8. april 2013

Frejsmor

sippedillen skriver:

Ifølge mine beregninger skulle jeg have termin d. 25, men NF sagde d. 26.. Jeg havde termin d. 25 med Frej.. Ja helt sikkert, du kan jo melde dig ind i september terminsgruppen, så er der mange flere du er lige langt med..

Jeps, det er lige præcis sådan en, jeg havde den i brun og i grå..

Og lige et billede af lillemanden i dragten..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.