Købe ting til baby :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

Babydrøm

Lykke:) skriver:

Har det virkelig sådan! Kan slet ikke vente. og så er jeg frygtelig nervøs for, om der sker noget!

Kan godt forstå dig. Men besluttede i en af mine babynyk perioder at jeg gerne måtte købe noget, selvom vi ik engang er igang med pb 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Lykke:)

FrkZier skriver:

jeg købte en smule tøj efter kønsscanning 14+2, men ellers begyndte jeg faktisk først at handle ind omkring uge 23 tror jeg

Jeg tror også at jeg for alvor går i gang efter nf

Anmeld

9. april 2013

AnnL skriver:

Kan godt forstå dig. Men besluttede i en af mine babynyk perioder at jeg gerne måtte købe noget, selvom vi ik engang er igang med pb 

Hvor er du sød det nåede jeg dog ikke.

Anmeld

9. april 2013

christina92 skriver:

Vi begyndte først for alvor efter MD, men vi havde også meget vi kunne låne af min søster

Det var da lækkert!

Anmeld

9. april 2013

christina92

Det var da lækkert!

Meget, Vi har kun skulle købe 1/3 del af det vi har skulle bruge  ren luksus

Anmeld

9. april 2013

M (:

Hej alle sammen!

Hvornår begyndte i, at købe ting til jeres barn?
Jeg er selv 5+6 nu, og har sindssygt meget lyst til, at købe en masse, men måske det er lidt tidligt?

Kæmpe knus

Jeg begyndte først rigtigt efter MD - egentlig først efter nytår, og jeg havde termin 1/4. Jeg ville "bare" have ventet til efter NF, men derefter kunne jeg alligevel ikke rigtig føle mig tryg, så det blev efter MD, og derefter gik der så pludselig endnu et par uger.. 

Anmeld

9. april 2013

christina92 skriver:

Meget, Vi har kun skulle købe 1/3 del af det vi har skulle bruge  ren luksus

Jeg kan kun håbe på en dreng hvis vi skal kunne arve en masse

Anmeld

9. april 2013

M (: skriver:

Jeg begyndte først rigtigt efter MD - egentlig først efter nytår, og jeg havde termin 1/4. Jeg ville "bare" have ventet til efter NF, men derefter kunne jeg alligevel ikke rigtig føle mig tryg, så det blev efter MD, og derefter gik der så pludselig endnu et par uger.. 

Meget forståeligt! Jeg er også utrolig bange for, at der skal ske noget!

Anmeld

9. april 2013

Babydrøm

Hvor er du sød det nåede jeg dog ikke.

Tak  Som skrevet kunne jeg ik lade være  Havde ik troet det, men det hjalp på mine nykker  

Anmeld

9. april 2013

foto på lærred

Hej alle sammen!

Hvornår begyndte i, at købe ting til jeres barn?
Jeg er selv 5+6 nu, og har sindssygt meget lyst til, at købe en masse, men måske det er lidt tidligt?

Kæmpe knus

Første gang var jeg omkring 17 uger. Anden gang, havde jeg mistet et par gange og ventede derfor til efter MD scanning. Personligt, ville jeg ikke købe for meget for NF scanning. Men et sæt eller to synes jeg da sagtens du kan købe, hvis du virkelig brænder for det

Og BTW Tillykke med den lille spire

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager med 5 billeder blended på lærred, invitationer, wallstickers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.