Købe ting til baby :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

Må indrømme, at jeg også har købt en body og et par sokker - ups men jeg kan simpelthen ikke lade være.

Hvor er det bare hyggeligt, at du har købt så meget! Jeg vil ogsåååå!

jeg har også haft rigtig svært ved at lade være, men nu også meget fordi at jeg har sparet en masse masse penge , har allerede nu ved blot de få køb sparet langt over 2500 kr af hvis jeg skulle købt det hele af ny.

det eneste jeg ikke køber er køns bestemte ting, så kan man jo altid bruge det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

L&V

Barnevogn efter nf og tøj osv efter md begge gange

Anmeld

8. april 2013

Mother-love

Jeg købte først noget da vi kendte kønnet i uge 15. Men så tog jeg også revanche hehe. Da vi fik afvide at de var en pige. Så alt lyserøde virkede som en magnet på mig. De store ting købte vi først sidst i graviditeten. Da vi fik seng af min far og hans kone. Og barnevogn af svigermor. Og de er jo meget overtroisk så vi fik først de ting hjem efter jeg havde født.
Vi købte lidt brugt i de helt små str. Så vi havde til den første tid da jeg ikke vidste hvornår jeg kom på benene igen efter pks. Men fik Ks om mandagen og torsdag morgen da vi tog hjem tog jeg ikke mere smertestillende overhovedet og havde ikke nogen problemer med mit ar derefter.

Men det er jo tilladt at købe lidt neutral bodyer og strømper og sådan. Der sker jo ikke noget ved at købe få ting. Men ville hovedsageligt vente til efter nf

Anmeld

8. april 2013

MariaKyedDK

Lykke:) skriver:

Jeg beundrer dig virkelig for, at kunne vente så længe!

TRo Mig , det har heller ikke været særlig nemt, jeg har faktisk på et tidspunkt været rigtig sur , men det var fordi jeg virkelig ikke kunne finde ud af at købe noget før jeg vidste kønnet... gider ikke alt det neutrale..

og så ligger det ikke til mig at have tålmodighed med så noget, men puh ha jeg er os i fuld gang med at købe en masse forskelligt...

har i dag lige købt tre sutter fra navnesutten.dk, fordi vi os lige har besluttet hvad hun skal hede

Anmeld

8. april 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

jeg har også haft rigtig svært ved at lade være, men nu også meget fordi at jeg har sparet en masse masse penge , har allerede nu ved blot de få køb sparet langt over 2500 kr af hvis jeg skulle købt det hele af ny.

det eneste jeg ikke køber er køns bestemte ting, så kan man jo altid bruge det

Så havde jeg også slået til! Uden tvivl
Men ja, man kan jo købe en masse ting, som begge køn kan bruge.

Anmeld

8. april 2013

MariaKyedDK skriver:

TRo Mig , det har heller ikke været særlig nemt, jeg har faktisk på et tidspunkt været rigtig sur , men det var fordi jeg virkelig ikke kunne finde ud af at købe noget før jeg vidste kønnet... gider ikke alt det neutrale..

og så ligger det ikke til mig at have tålmodighed med så noget, men puh ha jeg er os i fuld gang med at købe en masse forskelligt...

har i dag lige købt tre sutter fra navnesutten.dk, fordi vi os lige har besluttet hvad hun skal hede

Jeg tror vi er ret ens

Ih altså, jeg elsker at snakke navne med min kæreste!

Anmeld

8. april 2013

Månsson skriver:

Barnevogn efter nf og tøj osv efter md begge gange

okay, tak for svar

Anmeld

8. april 2013

michelledam skriver:

Jeg købte først noget da vi kendte kønnet i uge 15. Men så tog jeg også revanche hehe. Da vi fik afvide at de var en pige. Så alt lyserøde virkede som en magnet på mig. De store ting købte vi først sidst i graviditeten. Da vi fik seng af min far og hans kone. Og barnevogn af svigermor. Og de er jo meget overtroisk så vi fik først de ting hjem efter jeg havde født.
Vi købte lidt brugt i de helt små str. Så vi havde til den første tid da jeg ikke vidste hvornår jeg kom på benene igen efter pks. Men fik Ks om mandagen og torsdag morgen da vi tog hjem tog jeg ikke mere smertestillende overhovedet og havde ikke nogen problemer med mit ar derefter.

Men det er jo tilladt at købe lidt neutral bodyer og strømper og sådan. Der sker jo ikke noget ved at købe få ting. Men ville hovedsageligt vente til efter nf

Haha åååh jeg kan slet ikke have det inde i mit lille hovedet lige nu jeg glæder mig så forfærdeligt meget til at vide lidt mere om det hele men ja, må hellere vente til efter nf!

Anmeld

8. april 2013

Menne

Jeg har det helt på sammen måde.. Jeg er 6+5 i dag og har lyst til at shoppe for vildt.  I dag købte jeg et par strømper.. Det er ved at være lidt pinligt at gå rundt i babysam... De spørger ikke engang, om de kan hjælpe mig længere.. Jeg kigger bare. Grin...

Jeg skal til lægeundersøgelse d. 19 . Derefter vil jeg nok købe lidt og efter NF går jeg amok .

Det er også min første graviditet 

Anmeld

8. april 2013

Menne skriver:

Jeg har det helt på sammen måde.. Jeg er 6+5 i dag og har lyst til at shoppe for vildt.  I dag købte jeg et par strømper.. Det er ved at være lidt pinligt at gå rundt i babysam... De spørger ikke engang, om de kan hjælpe mig længere.. Jeg kigger bare. Grin...

Jeg skal til lægeundersøgelse d. 19 . Derefter vil jeg nok købe lidt og efter NF går jeg amok .

Det er også min første graviditet 

Hvor er det godt, at jeg ikke er den eneste der har det sådan
Jeg har oså købt et par sokker og en body, kunne simpelthen ikke lade være!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.