Købe ting til baby :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

khaleesi

Købte babytøj/barnets første bog osv, før uge 12.

efter uge 12 gik jeg amok og købte resten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Victoria2013

Vi (jeg) begyndte først at købe ting efter MD, som var da jeg var i uge 19... så kendte vi jo kønnet og kunne tænke det ind i det der blev købt

Har primært købt tøj siden da, det var først i denne her weekend vi endelig var ude og bestille barnevogn og andre ting og sager i Babysam og har købt puslebord osv. Og nu er jeg jo så i uge 29

Anmeld

8. april 2013

Lykke:)

khaleesi skriver:

Købte babytøj/barnets første bog osv, før uge 12.

efter uge 12 gik jeg amok og købte resten

Åhha, jeg har også fundet så meget jeg bliver nødt til, at eje! Men er også lidt bange, for hvad nu hvis

Anmeld

8. april 2013

Kia2013 skriver:

Vi (jeg) begyndte først at købe ting efter MD, som var da jeg var i uge 19... så kendte vi jo kønnet og kunne tænke det ind i det der blev købt

Har primært købt tøj siden da, det var først i denne her weekend vi endelig var ude og bestille barnevogn og andre ting og sager i Babysam og har købt puslebord osv. Og nu er jeg jo så i uge 29

Så lang tid kan jeg slet ikke vente

Anmeld

8. april 2013

Babydrøm

Hej alle sammen!

Hvornår begyndte i, at købe ting til jeres barn?
Jeg er selv 5+6 nu, og har sindssygt meget lyst til, at købe en masse, men måske det er lidt tidligt?

Kæmpe knus

Ville købe det jeg havde lyst til  Kunne ik vente, hvis det var mig   (selvom jeg ik har prøvet det endnu ) Har allerede et par ting

Anmeld

8. april 2013

Victoria2013

Lykke:) skriver:

Så lang tid kan jeg slet ikke vente

Men så står det jo bare og fylder og man har altså enormt lang tid til at købe det hele... så det er jo ikke fordi der er noget hastværk...

Kæresten mener jo ikke engang rigtig det er nødvendigt med et babyværelse endnu, men det vil jeg altså ha', så nu har vi endelig købt ting til at sætte derind, så jeg kan komme igang med min redebygning 

Anmeld

8. april 2013

AnnL skriver:

Ville købe det jeg havde lyst til  Kunne ik vente, hvis det var mig   (selvom jeg ik har prøvet det endnu ) Har allerede et par ting

Har det virkelig sådan! Kan slet ikke vente. og så er jeg frygtelig nervøs for, om der sker noget!

Anmeld

8. april 2013

Kia2013 skriver:

Men så står det jo bare og fylder og man har altså enormt lang tid til at købe det hele... så det er jo ikke fordi der er noget hastværk...

Kæresten mener jo ikke engang rigtig det er nødvendigt med et babyværelse endnu, men det vil jeg altså ha', så nu har vi endelig købt ting til at sætte derind, så jeg kan komme igang med min redebygning 

Ja, det er jeg med på. Men kan bare slet ikke styre mig selv

Anmeld

9. april 2013

FrkZier

Hej alle sammen!

Jeg er selv 5+6 nu, og har sindssygt meget lyst til, at købe en masse, men måske det er lidt tidligt?

Kæmpe knus

jeg købte en smule tøj efter kønsscanning 14+2, men ellers begyndte jeg faktisk først at handle ind omkring uge 23 tror jeg

Anmeld

9. april 2013

christina92

Hej alle sammen!

Kæmpe knus

Vi begyndte først for alvor efter MD, men vi havde også meget vi kunne låne af min søster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.