Ville i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg skal heldigvis ikke på SU igen hvis jeg får elevplads er det jo heldigvis elevløn og det er næsten det samme som jeg får nu.. Dog hvis jeg nu venter til jeg er 25 bliver det jo lidt mere.. Er kun 24 nu.

Jeg tænker bare, hvis du IKKE får den elevplads må du jo søge på en anden uddannelse. Man kan jo ikke låse sig fast til en, det er for mig at se dumt at satse på den ene, få barn nummer to, og ikke har råd til at vælge en uddannelse på SU hvis elevpladsen ikke dukker op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det jo hvad der kan ske - det jo problemet med det skrevne sprog, men ingen ko på isen

men altså hvis i luft i økonomien til nr 2 uden i skal leve af havregrød synes jeg ikke det ville være helt håbløst overhovedet

Super.

Det ville være lidt som vi lever nu da vi kan nå at betale nogle ting af inden da.. Så det er jo fint..

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tænker bare, hvis du IKKE får den elevplads må du jo søge på en anden uddannelse. Man kan jo ikke låse sig fast til en, det er for mig at se dumt at satse på den ene, få barn nummer to, og ikke har råd til at vælge en uddannelse på SU hvis elevpladsen ikke dukker op.

Jeg vil ikk tage en udd bare for at tage en så skal det være noget jeg vil og lige nu er der ikk andet jeg vil. og man kan heldigvis også gå flere veje med den her.

Anmeld

8. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg vil ikk tage en udd bare for at tage en så skal det være noget jeg vil og lige nu er der ikk andet jeg vil. og man kan heldigvis også gå flere veje med den her.

ok

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

ok

tak for svar

Anmeld

8. april 2013

baby012

Det kommer an på om der er udsigt til uddannelse eller job i den nærmeste fremtid.. 

Jeg Ville aldrig planlægge barn på kh eller sygedagpenge

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Det kommer an på om der er udsigt til uddannelse eller job i den nærmeste fremtid.. 

Jeg Ville aldrig planlægge barn på kh eller sygedagpenge

Regner da med jeg en eller anden dag nok får et job da jeg self søger på liv og løs og self stadig vil gøre det hele tiden..

Er ikk på kh eller sygedagpenge men i akasse..

Anmeld

9. april 2013

baby012

Anonym skriver:

Regner da med jeg en eller anden dag nok får et job da jeg self søger på liv og løs og self stadig vil gøre det hele tiden..

Er ikk på kh eller sygedagpenge men i akasse..

Men så længe der ikke er noget garanteret mht. Job eller uddannelse, så ville jeg ikke få et barn  

Anmeld

9. april 2013

Miss-86

Jeg vil sige som Min veninde's fagforening sagde til hende:
Der er ikke job at få, så man kan ligeså godt bruge tiden på at være på barsel

Men der er selvfølgelig mange faktorer der spiller ind, såsom hvordan ens økonomi er og om den kan bære et barn mere..

Anmeld

9. april 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Nu er det mig vi snakker om her..

Har aldrig rigtig haft et fast job kun vikar arbejde og som børnepasser og ung i huset. Så blev jeg gravid og fik barselsdagpenge fra kommunen og efter endt barsel startet jeg på udd. og blev færdig dog kun med skolen som er handelsskolen efter den er jeg arbejdsløs og barnet er 2 år nu. Det ser desværre ikk lyst ud for job eller elevplads.

når du selv spørger hvad andre ville gøre i din situation, så svarer de på dit spørgsmål... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.