har brug for at komme ud med det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

du får mig til at smile

det er som at havde vandballonner fyldt med gele... tænker næsten som bryst implatater bare under armene... så det der sidder under armene som strop tshirts og bh'er genere og gør ondt... 

baller med fartstiber.... kan ik få det billed ud af hoved 

uha avs!!

kan de for helvede ikke dræne dem, så de ikke gør hammer ondt??

ps. jeg bruger heller ikke bh... jeg går ind for airbra. Frihed under kontrol for babs og nutte.... hader bøjlebher!!... når man endelig finder en der sidder rigtigt så er den konet og koster 1200,- ..... nu der jeg bare sporty ud....og det er nok det tætteste på sport jeg kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Kæmpe til dig..

Anmeld

8. april 2013

Masig

Anonym skriver:

det er bare lige som om at når jeg sidder med lægerne... så kommer ordene ikke rigtig ud... og slet ikke uden tårre...

Nej det ved jeg, men tårer eller ej, så skal lægen jo vide det, det får du absolut mest ud af... Jeg har selv været ved lægen med tårer og klump i halsen fordi jeg havde det dårligt, og det er ikke nemt, men når først man har fået det ud og fået den hjælp man har brug for (også selvom det bare er et par beroligende ord fra lægen), så går det bedre bagefter.... Det er bare med at få det gjort, og jeg ved godt det er pisse svært!!!

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

uha avs!!

kan de for helvede ikke dræne dem, så de ikke gør hammer ondt??

ps. jeg bruger heller ikke bh... jeg går ind for airbra. Frihed under kontrol for babs og nutte.... hader bøjlebher!!... når man endelig finder en der sidder rigtigt så er den konet og koster 1200,- ..... nu der jeg bare sporty ud....og det er nok det tætteste på sport jeg kommer

det er ik så meget bøjlerne med mere det at der er noget under mine arme... har prøvet sådan en airbra... men det gør også ondt...

nu er det blevet til en strop t-shirt hvis jeg skal ud og ingenting hvis jeg er hjemme....

nej for det er heller ik væske siger de... de aner faktisk ikke hvad det er, der er, der inde... derfor har de ik turde gøre noget imens jeg ammede 

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Kæmpe til dig..

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Nej det ved jeg, men tårer eller ej, så skal lægen jo vide det, det får du absolut mest ud af... Jeg har selv været ved lægen med tårer og klump i halsen fordi jeg havde det dårligt, og det er ikke nemt, men når først man har fået det ud og fået den hjælp man har brug for (også selvom det bare er et par beroligende ord fra lægen), så går det bedre bagefter.... Det er bare med at få det gjort, og jeg ved godt det er pisse svært!!!

mega svært 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.