har brug for at komme ud med det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Puha det lyder bare slet ikke sjovt! Kan godt forstå at du går og er bekymret og nervøs for, hvad det er og hvad de kan gøre ved det! Det er der altså ikke noget at sige til!

Jeg har ikke den fjerneste ide om, hvad det kan være, men jeg håber inderligt de finder ud af det på mandag, så du ikke skal gå længere i den her pine! For det er da ikke til at holde ud!

Husk at fortælle lægen om alle de ting der rumsterer inde i dit hoved, skriv evt. alt det ned, som du har skrevet her og tag det med! De skal vide, hvor meget det går dig på, og at du er nødt til at få noget hjælp til det, de skal ikke bare spise dig af med, at det er ingenting, for det er det, når det fylder så meget!

Jeg kan desværre ikke komme med mange opmuntrende ord, men hvis du har brug for at få skrevet en hel masse mere, men ikke vil have det liggende offentligt, så smid det i min indbakke, så skal jeg nok være den skulder du måske har brug for? Måske det er nemmere, når det ikke er en du kender personligt, det ved jeg ikke, men tilbuddet er der

Kæmpe stort

tak... tror lige så meget det er det med at jeg føler jeg er opbygget til at hjælpe alle andre omkring mig og har rigtig svært ved at sige at nu er det mig der har brug for hjælp og støtte... så jeg lukker det bare ind og bære rundt på det i stedet... og det er jo slet ikke sundt... og det ved jeg.. men har bare så svært ved at åbne op til lige netop den del... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Årh søde altså, kan godt forstå du ikke synes det er spor rart. Undre mig meget over at lægerne ikke arbejder hurtigere får at finde problemet.
Kan din mand ikke tage med til lægen og hjælpe med at presse på, så de forstår alvoren af det?

jo han har fået fri... men vi skal også ha en til at passe elna hvis han skal med ind... og det kniber lidt da alle jo arbejder...

Anmeld

8. april 2013

2721

Hvor længe skak hun passes og hvornår?

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Hvor længe skak hun passes og hvornår?

ved jo ik hvor længe det tager men vi skal være på hospitalet kl 13 på mandag... prøver at høre min farmor om hun kan komme her ind... 

Anmeld

8. april 2013

2721

Anonym skriver:

ved jo ik hvor længe det tager men vi skal være på hospitalet kl 13 på mandag... prøver at høre min farmor om hun kan komme her ind... 

Okay, ellers må du sige til hvis du er interesseret, så vil Charlie og jeg gerne prøve og hjælpe hvis vi kan

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Okay, ellers må du sige til hvis du er interesseret, så vil Charlie og jeg gerne prøve og hjælpe hvis vi kan

du har så meget selv... så det skal du ikke bekymre dig om 

Anmeld

8. april 2013

2721

Anonym skriver:

du har så meget selv... så det skal du ikke bekymre dig om 

Okay
Håber du finder en løsning ellers så husk mit tilbud

Anmeld

8. april 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

tak... tror lige så meget det er det med at jeg føler jeg er opbygget til at hjælpe alle andre omkring mig og har rigtig svært ved at sige at nu er det mig der har brug for hjælp og støtte... så jeg lukker det bare ind og bære rundt på det i stedet... og det er jo slet ikke sundt... og det ved jeg.. men har bare så svært ved at åbne op til lige netop den del... 

Det kender jeg alt for godt! Nok også derfor stort set ingen havde set det komme, da jeg gik ned med stress med et brag!

Jeg tror, at jeg har lært på den hårde måde, at man også skal huske at passe på sig selv...

Jeg håber du får fundet ind til dig selv, og giver dig lov til at tage imod hjælp fra andre, for jeg er sikker på, at de gerne vil hjælpe

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det kender jeg alt for godt! Nok også derfor stort set ingen havde set det komme, da jeg gik ned med stress med et brag!

Jeg tror, at jeg har lært på den hårde måde, at man også skal huske at passe på sig selv...

Jeg håber du får fundet ind til dig selv, og giver dig lov til at tage imod hjælp fra andre, for jeg er sikker på, at de gerne vil hjælpe

tak  fik i altfald lidt luft nu... 

Anmeld

8. april 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Okay
Håber du finder en løsning ellers så husk mit tilbud

tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.