Uhh hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Francisca

michelledam skriver:

Hej de damer.
Så har kæresten givet sig mht. Pb men med et krav at jeg kommer ned på 60 kg inden vi starter PB. Ihhh jeg er så glad

Jeg vejer omkring 73 kg så 13 kg skal jeg smide.
Så her kommer mine spørgsmål.
Som de fleste ved så har jeg et piskesmæld jeg skal tage hensyn til også.

Men har brug for jeres råd og vejledning til et vægttab.
Jeg havde i tankerne at jeg ville erstatte to måltider med nupo.
Så det kom til at hedde sig at jeg spiser lidt yoghurt til morgenmad ( da jeg har svært ved morgenmad uden at få kvalme.) og så formiddag nupo og efter middag nupo. Og så alm aftensmad og måske en nupo snack eller lign. Til aften.

Og mht motion. Jamen der tager jeg i fitness center og gør de ting jeg kan holde til som at gå på løbebånd og træne ben og mave.

Og så når det gode vejr kommer jamen så skal jeg self ud og gå ture der også

Nogen som har tabt sig med nupo? Som måske kan komme med nogle råd og noget vejledning om hvad de gennemgik med det specielt i starten.og hvad der gjorde at i holdte fast i projekt vægttab.

Prøv dukan kuren tabte selv 12kg på 3 måneder uden motion 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

esioul

michelledam skriver:

Hej de damer.
Så har kæresten givet sig mht. Pb men med et krav at jeg kommer ned på 60 kg inden vi starter PB. Ihhh jeg er så glad

Jeg vejer omkring 73 kg så 13 kg skal jeg smide.
Så her kommer mine spørgsmål.
Som de fleste ved så har jeg et piskesmæld jeg skal tage hensyn til også.

Men har brug for jeres råd og vejledning til et vægttab.
Jeg havde i tankerne at jeg ville erstatte to måltider med nupo.
Så det kom til at hedde sig at jeg spiser lidt yoghurt til morgenmad ( da jeg har svært ved morgenmad uden at få kvalme.) og så formiddag nupo og efter middag nupo. Og så alm aftensmad og måske en nupo snack eller lign. Til aften.

Og mht motion. Jamen der tager jeg i fitness center og gør de ting jeg kan holde til som at gå på løbebånd og træne ben og mave.

Og så når det gode vejr kommer jamen så skal jeg self ud og gå ture der også

Nogen som har tabt sig med nupo? Som måske kan komme med nogle råd og noget vejledning om hvad de gennemgik med det specielt i starten.og hvad der gjorde at i holdte fast i projekt vægttab.

Jeg har i løbet af 1½ år tabt mig 12 kg.

Jeg har trænet en del, og tænkt over hvad jeg spiser.

Lige nu kører jeg på nupo og bruger stenalder kost opskrifter til aftensmad.

Anmeld

10. april 2013

Mother-love

Frk-S skriver:

Jeg bryder mig bestemt ikke om nupo, meen dukankuren er vejen frem for mig, man må spise alt det protein man vil og du taber dig allere de fra dag 1. af!  ( Det gjorde jeg ihvertfald. )

Held og lykke med det .

Jeg synes nupo er okay. Dukankuren er nok ikke det bedste for mig. Jeg er ikke den store kød spiser. Jeg er blevet bedre med alderen. Men kød siger mig ikke ret meget.

Anmeld

10. april 2013

Mother-love

Francisca skriver:

Uhh ja det er trækkene at læse. Men hvad hulen gør man når man ikke er den store kød spiser. Og faktisk ikke er voldsomt glad for kød?

Anmeld

10. april 2013

EnSødMor

michelledam skriver:

Jeg synes nupo er okay. Dukankuren er nok ikke det bedste for mig. Jeg er ikke den store kød spiser. Jeg er blevet bedre med alderen. Men kød siger mig ikke ret meget.

Okay... Jeg bryder mig bestemt ikke om nupo, føj  

hehe, det er godt der er flere kure at vælge. 

Anmeld

10. april 2013

Francisca

michelledam skriver:

Uhh ja det er trækkene at læse. Men hvad hulen gør man når man ikke er den store kød spiser. Og faktisk ikke er voldsomt glad for kød?

Hvilket kød kan du lide? Du må også spise fisk og mælkeprodukter 

Anmeld

10. april 2013

Mother-love

Francisca skriver:

Men nu tænker jeg så.
Når man nu kun må spise magert kød og fedt fattige mælkeprodukter. Hvordan hulen spiste du igennem dagen uden at køre død i alt det kød?
Nu kan jeg ikke fordrage fisk andet end tun på dåse og torskerovn. Så er der kylling. Men tanken om at skulle leve af kylling og en fedtfattig dressing i 5 dage puha.

Hvad gjorde du for at det blev lækkert? Og nu står der i fase 2 at man godt må spise grønsager. Men det er vel ikke stivelse som kartofler vel? Undskyld jeg udspørger dig men bliver lige nødtil at høre ad.

Anmeld

10. april 2013

Francisca

michelledam skriver:

Men nu tænker jeg så.
Når man nu kun må spise magert kød og fedt fattige mælkeprodukter. Hvordan hulen spiste du igennem dagen uden at køre død i alt det kød?
Nu kan jeg ikke fordrage fisk andet end tun på dåse og torskerovn. Så er der kylling. Men tanken om at skulle leve af kylling og en fedtfattig dressing i 5 dage puha.

Hvad gjorde du for at det blev lækkert? Og nu står der i fase 2 at man godt må spise grønsager. Men det er vel ikke stivelse som kartofler vel? Undskyld jeg udspørger dig men bliver lige nødtil at høre ad.

Hehe det helt iorden 

Morgenmad kan evt være omelet eller scrampel evt med kylling strimler ellers vanilje yoghurt. 

Så kan du lave æg og rejer, kyllingespyd, kødspyd, kyllinge frikadeller bøffer laks røget markrel osv. Der mange muligheder også må du bruge krydderier. 

Dressing der køber du skyr kommer lidt hvidløg og persille i også smager det mums. Evt med dild til fisk eller chili 

Du behøver kun være på angrebsfasen i 3 dage så det hurtigt overstået. Også cruiser du bare derefter hvor du hveranden dag spiser grønt. Selvfølgelig ikke stivelse 

Så skal du have havreklid hverdag og du må os gerne få hvedeklid og ud af det kan du lave en kæmpe stor pandekage som du kan proppe med fyld 

Når du først er igang blir du bidt af det også fordi du kan se resultater! 

Anmeld

10. april 2013

Mother-love

Francisca skriver:

Hehe det helt iorden 

Morgenmad kan evt være omelet eller scrampel evt med kylling strimler ellers vanilje yoghurt. 

Så kan du lave æg og rejer, kyllingespyd, kødspyd, kyllinge frikadeller bøffer laks røget markrel osv. Der mange muligheder også må du bruge krydderier. 

Dressing der køber du skyr kommer lidt hvidløg og persille i også smager det mums. Evt med dild til fisk eller chili 

Du behøver kun være på angrebsfasen i 3 dage så det hurtigt overstået. Også cruiser du bare derefter hvor du hveranden dag spiser grønt. Selvfølgelig ikke stivelse 

Så skal du have havreklid hverdag og du må os gerne få hvedeklid og ud af det kan du lave en kæmpe stor pandekage som du kan proppe med fyld 

Når du først er igang blir du bidt af det også fordi du kan se resultater! 

Takker. Men ingen brød og ingen frugt eller grønt de første 3 -5 dage? Kun kød og fedtfattige mælke produkter? Undskyld men skal have det skåret ud i pap hihihihi.

Jeg må jo prøve selvom jeg ikke rigtig tror at jeg kommer igennem det. Fordi jeg ikke er den store kød spiser og hvis jeg vitterligt ikkemålfisk få andet puha hehe

Anmeld

10. april 2013

Francisca

michelledam skriver:

Takker. Men ingen brød og ingen frugt eller grønt de første 3 -5 dage? Kun kød og fedtfattige mælke produkter? Undskyld men skal have det skåret ud i pap hihihihi.

Jeg må jo prøve selvom jeg ikke rigtig tror at jeg kommer igennem det. Fordi jeg ikke er den store kød spiser og hvis jeg vitterligt ikkemålfisk få andet puha hehe

Ja ingen stivelser og ingen grønt 

Tag 3 dage det kan man overskue 

Hvad spiser du normalt på en dag? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.