michelledam skriver:
Men nu tænker jeg så.
Når man nu kun må spise magert kød og fedt fattige mælkeprodukter. Hvordan hulen spiste du igennem dagen uden at køre død i alt det kød?
Nu kan jeg ikke fordrage fisk andet end tun på dåse og torskerovn. Så er der kylling. Men tanken om at skulle leve af kylling og en fedtfattig dressing i 5 dage
puha.
Hvad gjorde du for at det blev lækkert? Og nu står der i fase 2 at man godt må spise grønsager. Men det er vel ikke stivelse som kartofler vel? Undskyld jeg udspørger dig men bliver lige nødtil at høre ad.
Hehe det helt iorden 
Morgenmad kan evt være omelet eller scrampel evt med kylling strimler ellers vanilje yoghurt.
Så kan du lave æg og rejer, kyllingespyd, kødspyd, kyllinge frikadeller bøffer laks røget markrel osv. Der mange muligheder også må du bruge krydderier.
Dressing der køber du skyr kommer lidt hvidløg og persille i også smager det mums. Evt med dild til fisk eller chili 
Du behøver kun være på angrebsfasen i 3 dage så det hurtigt overstået. Også cruiser du bare derefter hvor du hveranden dag spiser grønt. Selvfølgelig ikke stivelse 
Så skal du have havreklid hverdag og du må os gerne få hvedeklid og ud af det kan du lave en kæmpe stor pandekage som du kan proppe med fyld 
Når du først er igang blir du bidt af det også fordi du kan se resultater!
Anmeld