Uhh hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.883 visninger
26 svar
5 synes godt om
7. april 2013

Mother-love

Hej de damer.
Så har kæresten givet sig mht. Pb men med et krav at jeg kommer ned på 60 kg inden vi starter PB. Ihhh jeg er så glad

Jeg vejer omkring 73 kg så 13 kg skal jeg smide.
Så her kommer mine spørgsmål.
Som de fleste ved så har jeg et piskesmæld jeg skal tage hensyn til også.

Men har brug for jeres råd og vejledning til et vægttab.
Jeg havde i tankerne at jeg ville erstatte to måltider med nupo.
Så det kom til at hedde sig at jeg spiser lidt yoghurt til morgenmad ( da jeg har svært ved morgenmad uden at få kvalme.) og så formiddag nupo og efter middag nupo. Og så alm aftensmad og måske en nupo snack eller lign. Til aften.

Og mht motion. Jamen der tager jeg i fitness center og gør de ting jeg kan holde til som at gå på løbebånd og træne ben og mave.

Og så når det gode vejr kommer jamen så skal jeg self ud og gå ture der også

Nogen som har tabt sig med nupo? Som måske kan komme med nogle råd og noget vejledning om hvad de gennemgik med det specielt i starten.og hvad der gjorde at i holdte fast i projekt vægttab.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2013

StudPsyk

michelledam skriver:

Hej de damer.
Så har kæresten givet sig mht. Pb men med et krav at jeg kommer ned på 60 kg inden vi starter PB. Ihhh jeg er så glad

Så det kom til at hedde sig at jeg spiser lidt yoghurt til morgenmad ( da jeg har svært ved morgenmad uden at få kvalme.) og så formiddag nupo og efter middag nupo. Og så alm aftensmad og måske en nupo snack eller lign. Til aften.

Og mht motion. Jamen der tager jeg i fitness center og gør de ting jeg kan holde til som at gå på løbebånd og træne ben og mave.

Nogen som har tabt sig med nupo? Som måske kan komme med nogle råd og noget vejledning om hvad de gennemgik med det specielt i starten.og hvad der gjorde at i holdte fast i projekt vægttab.

Jeg fik lov at teste Nupo på et tidspunkt, men smagte det kun én gang, synes det var vildt klamt.. Men jeg tænker også, om det ikke er bedre at få nogle sunde vaner du kan bibeholde bagefter, i stedet for at spise nupo 2x om dagen og så bagefter at skulle lære at smide rigtig mad i begrænsede mængder?

Jeg har brug madlog.dk med stor succes

Anmeld

7. april 2013

Mother-love

Janne T. skriver:

Jeg fik lov at teste Nupo på et tidspunkt, men smagte det kun én gang, synes det var vildt klamt.. Men jeg tænker også, om det ikke er bedre at få nogle sunde vaner du kan bibeholde bagefter, i stedet for at spise nupo 2x om dagen og så bagefter at skulle lære at smide rigtig mad i begrænsede mængder?

Jeg har brug madlog.dk med stor succes

Nåh ja glemte jo at fortælle hvorfor jeg tænker nupo. Jeg har rigtig svært ved at spise mange gange om dagen. Da jeg ikke rigtig føler sult før omkring aftensmaden. Og ved fra før at jeg er nødtil at spise mange gange om dagen. Og for at det ikke bliver en kamp hver gang jeg skal spise så er detlettere at drikke nupo. Har smagt det før. Synes det smager okay.

Jeg har ingen problemer i at holde på vægten det er det med at komme ned i vægt der er problemet.
Så det bagefter tænker jeg ikke så meget på.

Anmeld

7. april 2013

Jupiter

Jeg tilslutter mig Madlog som et fantastisk værktøj.

Selvom du vil bruge nupo, er jeg temmelig sikker på at du vil snyde dig selv mht. kalorier, og så taber man sig jo ikke alligevel.

Når nu du er begrænset mht. motion, så ville jeg absolut fokusere på kosten. Det gode ved madlog er at du må spise alt, du skal bare veje maden og så holde dig indenfor det antal kalorier du må få om dagen (det beregner den for dig).

Du finder hurtigt ud af hvad der koster mange og få kalorier i mad-regnskabet, og du får gode spisevaner som kan holder under og efter graviditet også.

Desuden er sund kost jo et plus i forhold til fertilitet, så det er bare endnu en bonus 

Anmeld

7. april 2013

Babydream<3

michelledam skriver:

Hej de damer.

Prøv evt dukan kuren eller palæo kost og selvfølgelig lidt motion

Anmeld

7. april 2013

Mother-love

Jupiter skriver:

Jeg tilslutter mig Madlog som et fantastisk værktøj.

Selvom du vil bruge nupo, er jeg temmelig sikker på at du vil snyde dig selv mht. kalorier, og så taber man sig jo ikke alligevel.

Når nu du er begrænset mht. motion, så ville jeg absolut fokusere på kosten. Det gode ved madlog er at du må spise alt, du skal bare veje maden og så holde dig indenfor det antal kalorier du må få om dagen (det beregner den for dig).

Du finder hurtigt ud af hvad der koster mange og få kalorier i mad-regnskabet, og du får gode spisevaner som kan holder under og efter graviditet også.

Desuden er sund kost jo et plus i forhold til fertilitet, så det er bare endnu en bonus 

Tak for dit svar. Nu har jeg aldrig været helt stor fan af de kalorie tællere men kunne være jeg skulle give det en chance. Synes bare man bruger så meget tid påset. Kan godt være jeg er helt forkert på den hehe.

Anmeld

7. april 2013

Kløver

Jeg vil anbefale southbeach kuren

Anmeld

7. april 2013

Jupiter

michelledam skriver:

Tak for dit svar. Nu har jeg aldrig været helt stor fan af de kalorie tællere men kunne være jeg skulle give det en chance. Synes bare man bruger så meget tid påset. Kan godt være jeg er helt forkert på den hehe.

Nej du har ret, i starten bruger man meget tid på det, men man lærer det hurtigt, og så kommer det naturligt.

Og så har man fået en vane som man ikke behøver tænke over 

Anmeld

7. april 2013

StudPsyk

michelledam skriver:

Nåh ja glemte jo at fortælle hvorfor jeg tænker nupo. Jeg har rigtig svært ved at spise mange gange om dagen. Da jeg ikke rigtig føler sult før omkring aftensmaden. Og ved fra før at jeg er nødtil at spise mange gange om dagen. Og for at det ikke bliver en kamp hver gang jeg skal spise så er detlettere at drikke nupo. Har smagt det før. Synes det smager okay.

Jeg har ingen problemer i at holde på vægten det er det med at komme ned i vægt der er problemet.
Så det bagefter tænker jeg ikke så meget på.

Ja, du kan vedligeholde vægten - den du har nu For at skulle vedligeholde en mindre vægt, vil du formentlig også skulle spise mindre alt efter omstændighederne.. Ligesom en svært overvægtig vil kunne tabe sig på 2000 kalorier dagligt, hvor jeg ville tage på, hvis jeg spiste den mængde..

Jeg tænker stadig bare, at det alt andet lige er bedre at prøve at lære dig selv at spise jævnligt med rigtig mad - det vil du jo også skulle bagefter. Men det er selvfølglig helt op til dig selv

Anmeld

10. april 2013

EnSødMor

michelledam skriver:

Hej de damer.

Jeg bryder mig bestemt ikke om nupo, meen dukankuren er vejen frem for mig, man må spise alt det protein man vil og du taber dig allere de fra dag 1. af!  ( Det gjorde jeg ihvertfald. )

Held og lykke med det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.