Janne T. skriver:
Vi talte kort om det i onsdags, også at man jo i princippet ikke er tvunget til at blive sat i gang, hvis man hellere vil vente - men hvis han på nuværende tidspunkt er de der 4+ kilo, vil jeg også gerne føde førend han når op over 4500, hvor det kan besværliggøre fødslen, så har jo heller ikke lyst til at trække det i langdrag!
Men det kan godt ske, at jeg var lidt mere frisk på først at prøve noget akupunktur, hindeløsning, evt ballonkateter og sådan - men igen, spørgsmålet er, hvor længe man ønsker at trække det i langdrag 
Jeg skal til jordemoder på tirsdag, der håber jeg hun kan lave hindeløsning! Jeg tror da først jeg får et hormonelt sammenbrud, hvis hun igen siger, at jeg er for lukket 
Det kan jeg godt forstå, at du ikke synes er et hit! Der er jo heller ingen grund til at vente så længe, når han er en god størrelse og klar til at komme til verden!
Åhh hvor jeg håber at hun kan lave hindeløsning på tirsdag og måske også kan give dig noget akupunktur! Hvis hun ikke selv kan, er jeg ret sikker på, at hun har en kollega der kan, for det sagde hende JM vi har til fødselsforberedelse, at de er en del, der er uddannet i, og at man også kan få det som smertestillende på fødegangen, og hvis ens egen JM ikke kan, så er der altid nogle andre, der kan

Kan godt forstå, du går kold, hvis der stadig ikke er udsigt til at du åbner dig på tirsdag! Jeg

alt hvad jeg kan for, at det kan lade sig gøre, så du slipper for pillerne! Heldigvis kender din egen JM jo din historie med vestrorm, så mon ikke nok du skal blive holdt rigtig godt øje med, hvis de sætter dig i gang? Ellers få det skrevet i din journal, så du ikke bliver sendt hjem, hvis de sætter dig i gang!