tarkoflen skriver:
Har du snakket med din JM om de forskellige muligheder?
Jeg snakkede jo med min, fordi jeg havde læst alle de skrækhistorier der har været om den medicin de brugte, og hun fortalte, at de de brugte i dag, er stadig det samme stof, men det er blevet udviklet i doser, der passer til gravide!
Men eftersom du oplevede vestrorm sidst, kan det være, de vil bruge det andet, der er jo to slags piller (tror begge dele er piller)
Jeg snakkede en del med hende om det, fordi jeg ikke er pjattet med tanken om piller og hun sagde, at på Skejby bruger de også akupunktur og selvfølgelig hindeløsning (ved godt det ikke var en mulighed for dig sidst, men man har jo lov til at håbe, at det er det næste gang) 
Hvornår skal du til JM igen?
Kan godt forstå, at du er ved at være godt træt af det! Især når bækkenet er blevet værre igen!

Vi talte kort om det i onsdags, også at man jo i princippet ikke er tvunget til at blive sat i gang, hvis man hellere vil vente - men hvis han på nuværende tidspunkt er de der 4+ kilo, vil jeg også gerne føde førend han når op over 4500, hvor det kan besværliggøre fødslen, så har jo heller ikke lyst til at trække det i langdrag!
Men det kan godt ske, at jeg var lidt mere frisk på først at prøve noget akupunktur, hindeløsning, evt ballonkateter og sådan - men igen, spørgsmålet er, hvor længe man ønsker at trække det i langdrag

Jeg skal til jordemoder på tirsdag, der håber jeg hun kan lave hindeløsning! Jeg tror da først jeg får et hormonelt sammenbrud, hvis hun igen siger, at jeg er for lukket
Anmeld