har kun taget.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

Juliekp

DKTiha skriver:

vil os rigtig gerne være slank, mere end jeg er i forvejen normalt, men lige i de sidste mange uger, har det stået på masser af slik, kager, lækker aftensmad med sovs og grønsager og normalt spiser jeg ikke sovs overhovedet..

- og sidst jeg var til jordmoderen blev lillepigen skønnet til at veje 1360g ca og det var den 18 marts

Men du er gravid, så spis du bare hvad du vil Men alt med måde kan man sige... Du smider sikkert det hele når du har født.

Er det ikke en meget fin vægt for baby i uge 32??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2013

DKTiha

Juliekp skriver:

Men du er gravid, så spis du bare hvad du vil Men alt med måde kan man sige... Du smider sikkert det hele når du har født.

Er det ikke en meget fin vægt for baby i uge 32??

jo altså udfra den der skema ting som jeg fik med hjem, så ligger hun der hvor hun skal, og er bare spændt på at høre til næste jordmoder besøg - skulle jeg have været i torsdags, men hun brændte mig af/glemte tiden

Anmeld

6. april 2013

Juliekp

DKTiha skriver:

jo altså udfra den der skema ting som jeg fik med hjem, så ligger hun der hvor hun skal, og er bare spændt på at høre til næste jordmoder besøg - skulle jeg have været i torsdags, men hun brændte mig af/glemte tiden

Jamen så tror jeg ikke du skal være bekymret. Du spiser jo godt, så lille pigen skal nok få det næring hun har brug for

Ej hvor træls da! Kan hun da ikk være bekendt... 

Anmeld

6. april 2013

DKTiha

Juliekp skriver:

Jamen så tror jeg ikke du skal være bekymret. Du spiser jo godt, så lille pigen skal nok få det næring hun har brug for

Ej hvor træls da! Kan hun da ikk være bekendt... 

true

og jeg blev os rigtig skuffet over at hun ikke dukkede op

Anmeld

6. april 2013

Juliekp

DKTiha skriver:

true

og jeg blev os rigtig skuffet over at hun ikke dukkede op

Ja det kan jeg da godt forstå, er da heller ikke ok... Specielt ikke når hun ikke har givet dig besked 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.