har kun taget.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2013

DKTiha

Benjamins'mor skriver:

Du er heldig .
Har ikke haft andet end gener både 1 graviditet og denne .

øv øv håber det snart vender for dig ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

Benjamins'mor

DKTiha skriver:

øv øv håber det snart vender for dig ...

Gjorde det ikke sidst. Så regner ikke med det.

Det er bare hårdere med alt det "dårlighed" når man har en på 2 med krudt i måsen.

Anmeld

5. april 2013

DKTiha

Benjamins'mor skriver:

Gjorde det ikke sidst. Så regner ikke med det.

Det er bare hårdere med alt det "dårlighed" når man har en på 2 med krudt i måsen.

hihi ja det gør det ikk helt nemt

Anmeld

5. april 2013

helle85

DKTiha skriver:

3½ kg på i gennem hele graviditeten ?? er det ikke meget lidt, eller er der bare nogen kvinder som ikke tager på overhovedet igennem graviditeten ?? føler det sådan lidt forkert at jeg ikke har taget mere på når jeg læser rundt omkring at andre har taget 7-10kg på ?? er bange for at lillepigen er for lille

er 31+4 idag ??

jeg tror det er forskelligt

jeg tog ca 7 kg på med den første tabte det hele da jeg fødte

med nr 2 tog jeg ca 5 kg på og der tabte jeg også det hele da jeg fødte og det skal lige siges at jeg ikke gjorde noget for ikke at tage på (spiste meget gril mad, osv )

Anmeld

5. april 2013

DKTiha

helle85 skriver:

jeg tror det er forskelligt

jeg tog ca 7 kg på med den første tabte det hele da jeg fødte

med nr 2 tog jeg ca 5 kg på og der tabte jeg også det hele da jeg fødte og det skal lige siges at jeg ikke gjorde noget for ikke at tage på (spiste meget gril mad, osv )

jeg spiser os, faktisk rigtig usundt og har gjort det hele vejen igennem, og min læge sagde at jeg ville helt klart komme til at tage mange kg på hvis jeg fortsatte med at spise så meget grillmad og slik osv... :/ har så bevist noget andet nu hehe

Anmeld

5. april 2013

MIWULA

DKTiha skriver:

3½ kg på i gennem hele graviditeten ?? er det ikke meget lidt, eller er der bare nogen kvinder som ikke tager på overhovedet igennem graviditeten ?? føler det sådan lidt forkert at jeg ikke har taget mere på når jeg læser rundt omkring at andre har taget 7-10kg på ?? er bange for at lillepigen er for lille

er 31+4 idag ??

Jeg tog kun 6 kg på i hele min graviditet. 

Anmeld

6. april 2013

Juliekp

er 31+4 idag ??

Jeg tror det er forskelligt  

Jeg tog 3 kg på i min graviditet, fødte 38+3. Fik afvide af overlægen at det var alt for lidt... Men hvad kan man gøre? Jeg passede bare på igennem graviditeten, spiste sundt og ingen slik og kager. Min datter vejede så også kun 2208g ved fødsel, men det skyldes hun manglede et blodkar i navlesnoren. 

Anmeld

6. april 2013

DKTiha

Juliekp skriver:

Jeg tror det er forskelligt  

Jeg tog 3 kg på i min graviditet, fødte 38+3. Fik afvide af overlægen at det var alt for lidt... Men hvad kan man gøre? Jeg passede bare på igennem graviditeten, spiste sundt og ingen slik og kager. Min datter vejede så også kun 2208g ved fødsel, men det skyldes hun manglede et blodkar i navlesnoren. 

hold da op, altså her der spiser jeg slet ikke sundt overhovedet, altså, det er helt alm mad jeg spiser, bare med lidt ekstra - og masser af slik og kager, da jeg har en RIGTIG sød tand lige pt..

Men håber da min jordmoder siger noget hvis der er noget ...

Anmeld

6. april 2013

Juliekp

DKTiha skriver:

hold da op, altså her der spiser jeg slet ikke sundt overhovedet, altså, det er helt alm mad jeg spiser, bare med lidt ekstra - og masser af slik og kager, da jeg har en RIGTIG sød tand lige pt..

Men håber da min jordmoder siger noget hvis der er noget ...

Nu er jeg bare typen der ikke spiser usundt osv da jeg gerne vil holde mig slank  

Altså hvis baby har det fint og vokser, gør det vel ikke noget du ikke tager mere på. Men du kan jo også nå at tage mere på, så tror bare du skal slå koldt vand i blodet hvis baby har det fint. 

Dog fik jeg afvide af min jm, at jeg skulle tage på og spise godt med sovs og smør, for både min og babys skyld. 

Anmeld

6. april 2013

DKTiha

Juliekp skriver:

Nu er jeg bare typen der ikke spiser usundt osv da jeg gerne vil holde mig slank  

Altså hvis baby har det fint og vokser, gør det vel ikke noget du ikke tager mere på. Men du kan jo også nå at tage mere på, så tror bare du skal slå koldt vand i blodet hvis baby har det fint. 

Dog fik jeg afvide af min jm, at jeg skulle tage på og spise godt med sovs og smør, for både min og babys skyld. 

vil os rigtig gerne være slank, mere end jeg er i forvejen normalt, men lige i de sidste mange uger, har det stået på masser af slik, kager, lækker aftensmad med sovs og grønsager og normalt spiser jeg ikke sovs overhovedet..

- og sidst jeg var til jordmoderen blev lillepigen skønnet til at veje 1360g ca og det var den 18 marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.